Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

gabriel1949

gabriel1949

• Lid sinds 15 juli 2010
  • Berichten 73
  • Reputatie 0
  • 21 augustus 2011
  • 13:48

KPN heeft het netjes opgelost zoals het nu lijkt.
Blijkt na testen dat oorzaak ligt in de antenne(s)

Beste forumslezers,
Natuurlijk zullen er weer mensen reageren met omstandigheden en waar etc.
Maar nu eens to the point:
ik heb 2 toestellen en dus 2 soorten abonnement om door te zoeken.
Nu neem ik het abonnement Internet Extra 3.6 Mb/s en 1Gb gebruik dat staat op papier (staat ook bij Hi internet op je mobiel)
Nu haal ik hier in Steenwijk tussen de 400 a 600 kbps en dan mag ik blij zijn.
Reis in de trein zonder internet gebruik van de trein dan heb ik tussen Hengelo Deventer Zwolle Staphorst een snelheid die 2800 kbps is en zelfs tussen Deventer en Olst 3400 kbps
na regelmatig geklaagd hebbende krijg ik dit als antwoord (maar nergens zie ik staan in de verkoopvoorwaarden dat het zo'n groot verschil mag maken. Bij de mast haal ik hier 488 kbps en op de 3 etage op vogelvlucht plm. 500 mtr tussen 2 zendmasten zak ik terug naar 345 kbps.
Als je het eerlijk bekijkt zijn 2 dingen belangrijk: ik hoor op tijd te betalen en KPN dient zijn overeenkomst tot het leveren na te komen. En of men had moeten vermelden op de overeenkomst dat Steenwijk een slechte dekking heeft.
Men kan dus wel mensen verplichten meer te betalen voor verbruik maar hoe zit het dan met ontvangst in normale omstandigheden!
Want door traagheid van snelheid loopt ook de accu leeg.
Dit is hun simpele antwoord:
Hi,

Bedankt voor je e-mail.

Het beantwoorden van je e-mail heeft vertraging opgelopen. Sorry voor het ongemak.

Helaas kunnen wij de snelheden niet garanderen. Snelheid is afhankelijk van het type toestel, en de locatie waar je je bevindt. Wanneer het ergens drukker is zal je snelheid automatisch minder worden. Ik kan me voorstellen dat dit vervelend is. Sorry hiervoor.

Groeten van Hi,

Christy
Klantenservice Hi

Kortom ergens vindt ik dat we alles niet moeten accepteren daar dit misleiding is want Vodafoon zit hier wel op 3.100 op hetzelfde adres.
Het zou eens goed zijn dat men eerst alles op orde moet zien te krijgen en dan de prijzen aanpassen.

Bewerkt (21 augustus 2011 13:48)
minibrekkers

minibrekkers

• Lid sinds 16 juni 2011
  • Berichten 2271
  • Reputatie 10
  • 21 augustus 2011
  • 13:53

Ik heb hetzelfde gehad. In Haaksbergen is nauwelijks 3G dekking.. Na een telefoontje met Tmobile dat ik het er niet mee eens ben en dat ik wel betaal voor de snelheid krijg ik voor de rest van het abonnement (+/- 18 maanden) 50% korting op mijn abonnement. Netjes toch an Tmobile (eindelijk eens een keer iets positief over Tmobile) Als ik jou was zou ik dit ook proberen voor elkaar te krijgen bij Hi

Bewerkt (21 augustus 2011 13:53)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 21 augustus 2011
  • 14:29

Juist, laat je hierdoor niet afwimpelen. Je betaalt ervoor, dus jij houdt je aan jouw afspraak van de overeenkomst, hun moeten zich aan hun afspraak naar jou houden. En als ze dat niet kunnen kan dat reden zijn voor contractbreuk. Of op zijn minst wat korting zoals bovenstaande.

Bewerkt (21 augustus 2011 14:29)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.