Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Ineke55

Ineke55

  • Lid sinds 09 augustus 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #1
  • 13 augustus 2012
  • 09:28

Ben al een maand bezig om een smartbundel (databundel) bij hi via een *129# code aangemeld te krijgen. Krijg voordurend de melding ‘ussd code actief, dienst geblokkeerd’. Wie herkend dit probleem en weet een oplossing?

Bewerkt (24 april 2013 15:24)
Patrick

Patrick

  • Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6244
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • #2
  • 13 augustus 2012
  • 09:42

Al een maand bezig? En wat zegt Hi zelf?

Als ik zoek dan zie ik oa staan:

Om gebruik te kunnen maken van de Hi PrePay Smart-bundels hoort het tarief dat je gebruikt op het ‘basis tarief’ te staan.

Bewerkt (24 april 2013 15:24)
Ineke55

Ineke55

  • Lid sinds 09 augustus 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #3
  • 13 augustus 2012
  • 10:19

Ben aangemeld voor Hi basistarief. Hi heeft tot nog toe geen oplossing. Heb al lange gesprekken gehad met de klanteservice, technische dienst en men doet alsof ik de enige ben met dit probleem. Heb gisteren mijn telefoon gereset maar ook dat was niet de oplossing.

Bewerkt (24 april 2013 15:24)
Ineke55

Ineke55

  • Lid sinds 09 augustus 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #4
  • 13 augustus 2012
  • 15:32

Medewerker Hi winkel heeft probleem opgelost. Bij het overzetten naar het basistarief is er blijkbaar iets onverklaarbaar mis gegaan. Hij kwam met de optie, meld je af voor het basistarief en meld je aan voor 29/9 tarief. Daarna weer aangemeld voor basistarief. En……….probleem opgelost. Hoe simpel kan het zijn!

Bewerkt (24 april 2013 15:24)
Patrick

Patrick

  • Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6244
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • #5
  • 13 augustus 2012
  • 16:14

Mooi dat het is opgelost!

Je moet net die medewerker treffen die iets verder kijkt dan de instructies die ze op een blaadje of op hun PC hebben staan.

Bewerkt (24 april 2013 15:24)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.