Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Al een maand bezig? En wat zegt Hi zelf?
Als ik zoek dan zie ik oa staan:
Om gebruik te kunnen maken van de Hi PrePay Smart-bundels hoort het tarief dat je gebruikt op het ‘basis tarief’ te staan.
Ben aangemeld voor Hi basistarief. Hi heeft tot nog toe geen oplossing. Heb al lange gesprekken gehad met de klanteservice, technische dienst en men doet alsof ik de enige ben met dit probleem. Heb gisteren mijn telefoon gereset maar ook dat was niet de oplossing.
Medewerker Hi winkel heeft probleem opgelost. Bij het overzetten naar het basistarief is er blijkbaar iets onverklaarbaar mis gegaan. Hij kwam met de optie, meld je af voor het basistarief en meld je aan voor 29/9 tarief. Daarna weer aangemeld voor basistarief. En……….probleem opgelost. Hoe simpel kan het zijn!
Mooi dat het is opgelost!
Je moet net die medewerker treffen die iets verder kijkt dan de instructies die ze op een blaadje of op hun PC hebben staan.
Ben al een maand bezig om een smartbundel (databundel) bij hi via een *129# code aangemeld te krijgen. Krijg voordurend de melding ‘ussd code actief, dienst geblokkeerd’. Wie herkend dit probleem en weet een oplossing?