Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Heb je dan geen teller op je phone geinstalleerd om te kijken aan hoeveel je zit ? Call-meter is hier bvb goed voor.
Ja nja hij zegt dus 88MB maar als het goed is hoor ik 200MB te mogen gebruiken wat overigens ook ontzettend weinig is.
De gemiddelde gebruiker gebruikt echt geen 20MB in de maand dat heb je al als je een aantal apps gedownload hebt.
Dus ik zou ook graag mensen willen zien hier te me meer kunnen vertellen over de FUP van KPN en ik zal ook vanmiddag even KPN bellen.
Wel weinig hoor… Zit meestal rond een 40 MB per dag. Voor mij zal de 200 per maand al te weinig zijn… Maar echt balen. Hoop dat je er uitkomt met KPN
Mijn kont is inmiddels wel schraal ja van KPN. Ik heb ook het gevoel dat ze gewoon alle abonnementen pakken, inclusief de mensen die geen internet-abbo hebben (die dan voor de administratie gewoon een 0mb-abonnement hebben) en op basis daarvan de berekening uitvoeren. Ik krijg ook elke maand een sms en kan me niet voorstellen dat er zo erg boven zit.
Herken dat smsje ook wel
Uhmmmm…. Android?
Ik heb vandaag KPN niet gebeld, omdat ik op mijn werk genoeg te doen had. Ik zal morgen nog wel bellen.
KPN noemt het 10x zoveel als de gemiddelde gebruiker verbruikt maar dit was in 2008 ook al 200MB en gezien de enorme stijging van
de smartphone en mobiel internet kan het dus nooit zo zijn dat de gemiddelde gebruiker 20MB aan data in de maand verbruikt.
Ik dacht het is misschien wel leuk om de consumentenbond erbij te halen.
En dat ga ik dan misschien ook even doen.
Nederlander verbruikt gemiddeld 460MB aan mobiele data per jaar | Pro | Tweakers.net Nieuws Tijd om naar de consumentenbond te gaan?
FUP maximaal op 383MB460/12)*10
Inmiddels al wat meer nieuws? Ben echt heel benieuwd hoe KPN hierop reageert.
Ik kan niet iemand aan de lijn Krijgen bij KPN die fatsoenlijk wat met mij kan regelen ik krijg alleen maar mensen aan de lijn die zeggen “Ja daar ga ik niet over”.
Tot mijn grote ergenis krijg ik al vrij snel een smsbericht met de melding dat ik op 80% zat van de Fair Use Policy van KPN..
Dat houdt dus in 10x zoveel dataverbruik als de gemiddelde gebruiker.
Je zou haast denken dat dat bijna niet haalbaar is. Nou de dag erna kreeg ik nog een sms.
Je bent over de fair use policy heen en we verlagen je databundel..
Dus ik heb in 1 dag 2x zoveel data verbruikt dan de gemiddelde gebruiker gebruikt in een maand.
Dat geloven we toch zeker zelf niet als ik maar 3 Apps van de market heb gedownload en voor de rest wat gemailt en getwitterd heb?
Iemand anders hier die ook in zijn/haar kont geneukt wordt door KPN?
Ik ben wel benieuwt naar wat de andere Hi gebruikers met een internetabonnement ervaren.
Morgen ga ik toruwens toch wel even KPN bellen om verhaal te halen.