Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

doctormetal

doctormetal

• Lid sinds 18 augustus 2010
  • Berichten 434
  • Reputatie 0
  • 24 augustus 2010
  • 11:31

Zelf hen ik Hi Eindeloos Online i.c.m. mijn Desire. Ik heb hem al een tijdje, maar heb pas 2x een 80% sms gehad.

Het grappige is wel dat door al die smartphones die ze tegenwoordig verkopen bij Hi het gemiddelde verbruik ook flink toeneemt. Is ook weer positief voor de FUP.

Bewerkt (22 april 2013 12:35)
Pretbek

Pretbek

• Lid sinds 25 juli 2010
  • Berichten 38
  • Reputatie 0
  • 24 augustus 2010
  • 14:14

doctormetal;36454
Zelf hen ik Hi Eindeloos Online i.c.m. mijn Desire. Ik heb hem al een tijdje, maar heb pas 2x een 80% sms gehad.

Het grappige is wel dat door al die smartphones die ze tegenwoordig verkopen bij Hi het gemiddelde verbruik ook flink toeneemt. Is ook weer positief voor de FUP.
Klopt, het “grappige” is wel dat de consument achterliep op de providers. Toen er voor het eerst mobiel internet aangeboden werd, waren er bar weinig telefoons(en gebruikers) die het gebruiken konden. Vervolgens was het een ramp, om op de telefoons met die mogelijkheid fatsoenlijk te surfen. Ik heb hiervoor een Nokia N95 8 GB gehad en fatsoenlijk surfen zat er op dat ding niet in.

Nu wordt de markt overspoeld met smartphones, de een nog beter en gebruiksvriendelijker dan de ander. Logisch gevolg is dat het data-verbruik eindelijk (behoorlijk) toeneemt. Wat dat betreft moeten ze niet zeuren, want dit zat er al jaren aan te komen. Wat nog wel onduidelijk blijft, is waar dit uiteindelijk naartoe gaat.

OT:

Ik wacht de rekening van deze maand af, volgens een meet-app heb ik 1,3 Gb verstookt. De laatste dagen voornamelijk aan podcasts, videocasts en internetradio. Alle 3 zijn ook in opkomst voor Android, de Listen app van Google gaat nog wel uitgebreid worden waardoor het verbruik ook alleen maar toe gaat nemen.

Bewerkt (22 april 2013 12:35)
gabriel1949

gabriel1949

• Lid sinds 15 juli 2010
  • Berichten 73
  • Reputatie 0
  • 27 augustus 2010
  • 09:07

Mede gebruikers van KPN, ik heb een vraag omtrent en APP die er moet zijn voor de Android om de snelheid te meten, weet iemand die.

Ik gebruikt MTVmobile, en moet zeggen dat ik jaren bij KPN of HI.NL zat maar ze horen alle drie onder KPN dus simpel.
Maar de service bij MTVmobile is geweldig, men had mij in een bekende winkel een abonnement gedaan van MTVmobile met alles in een.
Gelukkig kwam ik erachter dat de snelheid veel te laag was daar ik juis gezegd had in de winkel dat ik extra snel internet wilde en niet een prachtig toestel met een slome verbinding.
En na veel over en weer mailen heeft MTVmobile toch de hoge snelheid gedaan zonder extra kosten. En ja het is duidelijk merkbaar.
Volhouden en correct blijven dan kom je er wel als er wat is.
Tot heden althans.
Daarom wil ik de App zien te krijgen om de snelheid te meten op de mobile Samsung Galaxy S i-9000

Bewerkt (22 april 2013 12:36)
doctormetal

doctormetal

• Lid sinds 18 augustus 2010
  • Berichten 434
  • Reputatie 0
  • 27 augustus 2010
  • 11:58

Om de netwerk snelheid te meten kun je gewoon speedtest.net Speed Test gebruiken.

Bewerkt (22 april 2013 12:36)
Cobesz

Cobesz

• Lid sinds 07 december 2010
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 18 april 2011
  • 20:45

Sorry dat ik deze topic weer in leven blaas, maar ik heb hier de laatste 2 maanden ook steeds meer last van.

Deze maand kreeg ik het befaamde sms de 2e dag al, en na al mijn 3G verkeer uit te zetten en alleen als het echt nodig was (whatsapp berichtje sturen) zette ik het aan op 2G ipv 3G.

Dit mocht niet baten, 4 dagen later kreeg ik de melding dat ik 100% over de FUP heen zat! Mijn aars voelde inderdaad erg schraal aan na de 6e dag.

What to do?!

Bewerkt (18 april 2011 20:45)
klwinkel

klwinkel

• Lid sinds 23 oktober 2010
  • Berichten 951
  • Reputatie 0
  • 21 april 2011
  • 18:02

Kijk eens met bv de app phoneusage welke app er zo veel data gebruikt.

Bewerkt (21 april 2011 18:02)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.