Sinds vandaag heb ik in Bergen op Zoom 4G op mijn OPO! Dat was voor zover ik weet alleen in de grotere steden het geval. Goed om te merken dat de uitrol hiervan dus wel verder gaat. Voor mij een reden om de OPO (en KPN) nog niet te vervangen. Overigens kan in het Antenneregister nog niets vinden over 1800Mhz masten in deze buurt. Snelheid gemiddeld ruim 50/60 down en 15 up.
Bijlage:
Sinds vandaag heb ik in Bergen op Zoom 4G op mijn OPO! Dat was voor zover ik weet alleen in de grotere steden het geval. Goed om te merken dat de uitrol hiervan dus wel verder gaat. Voor mij een reden om de OPO (en KPN) nog niet te vervangen. Overigens kan in het Antenneregister nog niets vinden over 1800Mhz masten in deze buurt. Snelheid gemiddeld ruim 50/60 down en 15 up.
Sinds vandaag heb ik in Bergen op Zoom 4G op mijn OPO! Dat was voor zover ik weet alleen in de grotere steden het geval. Goed om te merken dat de uitrol hiervan dus wel verder gaat. Voor mij een reden om de OPO (en KPN) nog niet te vervangen.
Overigens kan in het Antenneregister nog niets vinden over 1800Mhz masten in deze buurt.
Snelheid gemiddeld ruim 50/60 down en 15 up.
Bijlage: