Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Chrischzz

Chrischzz

• Lid sinds 10 november 2011
  • Berichten 79
  • Reputatie 0
  • 12 september 2014
  • 11:33

Ik was van de week even bij de MediaMarkt. En daar was ik even ana het spelen met de telefoons die daar liggen om mee te spelen…

Nu viel het me op dat bij de LG G3 en G2 het scherm zelfs bij lichte aanraking van die druk vorming gaf.. (zoals je ook op monitoren hebt als je er op drukt)

Is dit bij de “echte” toestellen ook zo? Want dat vindt ik dan wel weer een tegenvaller..

psybi

psybi

• Lid sinds 22 juli 2010
  • Berichten 329
  • Reputatie 50
  • 1 oktober 2014
  • 18:51

Vriend van me heeft een G2, hij zegt dat hij dat helemaal niet heeft. Zal wel komen omdat mensen bij de MediaMarkt niet normaal kunnen doen en zo hard mogelijk om die schermen drukken.. Dan krijg je zulk soort dingen.

Ik weet ook niet hoe hard jij op het scherm gedrukt hebt natuurlijk, maar bij aanraken in ieder geval zal je daar echt geen last van hebben.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.