Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Cat76

Cat76

• Lid sinds 28 september 2015
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 13 januari 2016
  • 09:28

Hallo,

Enige tijd geleden heb ik DU battery saver en DU speed booster geïnstalleerd. Gisteren begon de telefoon rare kuren te vertonen. Hij reageerde ineens heel traag op alles, liep soms zelfs vast en dan kon ik ook niet meer opnieuw opstarten. Ik kan nu ook niet meer zien of er nieuwe berichten zijn (bijv. bij Facebook of whatsapp), er staat geen getal meer bij de app. Als ik een whatsapp binnen krijg komt er geen 1 bijvoorbeeld. Althans niet meteen meer. Het komt ook voor dat er wel een getal staat, als ik dan het bericht geopend heb blijft de 1 ook regelmatig staan, terwijl alle berichten gelezen zijn. Het rare is als het 1-tje blijft staan bij whatsapp en ik open FB dat deze daarna wel weg is. Nu waren er gisteren problemen met FB na de laatste update (had ik ook last van) maar dit lijkt nu weer normaal te zijn.

Kortom: De telefoon lijkt alles wel te doen uiteindelijk, hetzij in zwaar vertraagde modus….. 

Toen de telefoon deze kuren begon te vertonen heb ik alles van DU van de telefoon verwijderd omdat ik dacht dat het aan deze app lag. Ik heb ook al meerdere malen opnieuw opgestart maar tot nu toe geen resultaat. Telefoon blijft traag reageren of vastlopen.

Iemand enig idee wat te doen hier tegen? Is terugzetten naar fabrieksinstellingen een optie en dan alles opnieuw installeren? 

Groetjes

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.