Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

ArCookie23

ArCookie23

• Lid sinds 11 februari 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 11 februari 2017
  • 15:29

Ik heb op mijn toestel (LG-H230) een probleem met de schermvergrendeling. De optie om iets anders dan een Patroon, PIN of Wachtwoord in te stellen als vergrendeling is geblokkeerd. Dat komt hoogstwaarschijnlijk door mijn gepruts met VPN. Dat heb ik een keer aangeklikt, maar om verder te gaan moest ik mijn oude vertrouwde knock-code veranderen naar Patroon, PIN of Wachtwoord. Dat heb ik toen gedaan uit nieuwsgierigheid wat VPN deed. Goed, toen ik klaar was met het prutsen, wou ik mijn vergrendeling weer terug veranderen. Maar die bleek geblokkeerd te zijn. Nu kan ik dus niet mijn favoriete vergrendeling toepassen. Nou staat er: Afgesloten door beheerder, encryptie beleid of referentie opslag. Ik heb geen beheerders, niks met encryptie gedaan en naar mijn weten ook niks gedaan met referentie opslag. Waarschijnlijk valt VPN dan onder referentie opslag, maar ik zie nergens een optie om dat uit te schakelen. Weet iemand wat ik hier aan kan doen?

Alvast bedankt, A.L

Bijlage:

Linax

Linax

• Lid sinds 16 augustus 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 16 augustus 2017
  • 17:13

Ik heb een probleempje met mijn schermvergrendeling. Ik had ooit te vaak achter elkaar vergrendeld en ontgrendeld dus ik kreeg een melding met makklijker vergrendelen wanneer je per ongeluk op de vergrendel knop drukte, dus ik heb op toestaan gedrukt en nu wanneer ik het vergrendel en na 10 secondes ontgrendel moet ik vegen in plaats van mijn pincode in te voeren. En je kan pas ne pincode invoeren als je het slotje onderaan naar boven veegt. 
Het gaat om een Samsung Galaxy A5 2016

Kan iemand mij helpen alvast bedankt.

Bewerkt (16 augustus 2017 18:52)
GerKuijn

GerKuijn

• Lid sinds 01 december 2015
  • Berichten 1053
  • Reputatie 0
  • 16 augustus 2017
  • 18:53

Instellingen>beveiliging>vertrouwde agents>zet smart lock uit

GerKuijn

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.