Ik heb een LG Magna die ongeveer 2 jaar oud is. Nu had ik iets raar voor. Ik zat in de auto en was niet echt op mijn gsm bezig en later zag ik dat op mijn homescreen icoontjes gekopieerd waren. Het camera icoontje was zes keer gekopieerd en het agenda icoontje twee keer. Heeft iemand enig idee hoe dit mogelijk is? Ik snap er echt niets van want ik heb niets gedaan ofzo. Ik heb normaal gezien een foto bijgevoegd.
Alvast bedankt
Bijlage:
Hallo Ik heb een LG Magna die ongeveer 2 jaar oud is. Nu had ik iets raar voor. Ik zat in de auto en was niet echt op mijn gsm bezig en later zag ik dat op mijn homescreen icoontjes gekopieerd waren. Het camera icoontje was zes keer gekopieerd en het agenda icoontje twee keer. Heeft iemand enig idee hoe dit mogelijk is? Ik snap er echt niets van want ik heb niets gedaan ofzo. Ik heb normaal gezien een foto bijgevoegd. Alvast bedankt
Hallo
Ik heb een LG Magna die ongeveer 2 jaar oud is. Nu had ik iets raar voor. Ik zat in de auto en was niet echt op mijn gsm bezig en later zag ik dat op mijn homescreen icoontjes gekopieerd waren. Het camera icoontje was zes keer gekopieerd en het agenda icoontje twee keer. Heeft iemand enig idee hoe dit mogelijk is? Ik snap er echt niets van want ik heb niets gedaan ofzo. Ik heb normaal gezien een foto bijgevoegd.
Alvast bedankt
Bijlage: