Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

wdevaal

wdevaal

• Lid sinds 04 mei 2012
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 8 juni 2015
  • 23:11

Nadat ik mijn smartphone opnieuw terug moest zetten met een Factory reset, kan ik nu mijn whatch niet meer paren met Bluetooth. Ik krijg steeds de melden "kan niet verbinden vanwege een onjuiste pincode" ik heb ook op de whatch een Factory reset gedaan, maar blij het probleem houden. Weet iemand raad.

Mvg Willy…

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 8 juni 2015
  • 23:54

kun je niet ingeven op de androidwear app koppelen met een nieuw horloge?

zo nee verwijder de androidwear app van je telefoon reset vervolgens de lg watch r laat hem opbooten tot aan het scherm wanneer de vraag komt installeer de androidwear app doe dat even en kijk of het nu wel lukt.

wdevaal

wdevaal

• Lid sinds 04 mei 2012
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 9 juni 2015
  • 00:26

Gedaan zoals je voorstelde, helaas zonder resultaat. De app heeft geen mogelijkheid om te kiezen voor een nieuwe whatch. Ik zie hem wel in de Bluetooth staan, maar als ik hem daar wil koppelen krijg ik dezelfde melding. Ik kan hem daar ook niet verwijderen of vergeten wat ik bij b.v TomTom wel kan doen. Het heeft wel allemaal goed gewerkt. Ook de service afdeling van LG wist ook geen antwoord op de vraag te geven, ik moest hem maar retour sturen.

Mvg Willy…

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 9 juni 2015
  • 09:34

Je Moet hem wel in de wear app koppelen via Bluetooth en niet via de instellingen van Bluetooth je hoeft ook geen code of pin in te geven de code van beide apparaten moeten gelijk zijn op het moment van koppelen.

belijk anders dit filmpje even.

de android wear app kun je hier downloaden.

welk merk en android versie telefoon heb je dan?

Bewerkt (9 juni 2015 09:57)
wdevaal

wdevaal

• Lid sinds 04 mei 2012
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 9 juni 2015
  • 09:55

Ja weet ik, het heeft ook allemaal goed gewerkt. Maar nadat ik mijn smartphone opnieuw had geïnstalleerd kan ik de whatch niet meer koppelen. Vanwege een onjuiste pincode, ik zie op de whatch ook geen pincode verschijnen, ook niet nadat ik de whatch terug naar Factory setting heb gedaan.

Mvg Willy…

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 9 juni 2015
  • 09:59

Ja weet ik, het heeft ook allemaal goed gewerkt. Maar nadat ik mijn smartphone opnieuw had geïnstalleerd kan ik de whatch niet meer koppelen. Vanwege een onjuiste pincode, ik zie op de whatch ook geen pincode verschijnen, ook niet nadat ik de whatch terug naar Factory setting heb gedaan. Mvg Willy…
heb jij hem nieuw gekocht in de winkel of online of heb je hem tweedehands van iemand overgenomen?

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 9 juni 2015
  • 10:14

misschien kun je proberen om de smartwatch opnieuw een factory reset uit te voeren op deze manier mischien helpt het anders ben ik bang dat je hem voor reparatie moet aanbieden.

al met al vind ik het wel heel vreemd.

wdevaal

wdevaal

• Lid sinds 04 mei 2012
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 9 juni 2015
  • 23:40

Het is me na ruim vier dagen klotten toch gelukt te whatch te binden. Nadat ik weer een Factory reset op de whatch had gedaan, heb ik voor dat ik de wear app op startte eerst op mijn smartphone de Vliegtuig mode ingeschakeld, waarna de app vroeg of hij Bluetooth moest activeren, ik heb dit bevestigd met ja en plots kon ik wel de pincode invoeren. Hij werkt dus weer, en ik kan vanavond weer slapen. Bedankt voor het mee denken, het heeft me wel geholpen in de juiste richting te gaan zoeken.

Mvg Willy…

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 10 juni 2015
  • 09:30

Dan lijkt het er meer op dat het probleem bij de smartphone zit iig met de volgende reset mocht dat in de toekomst nodig zijn weet je hoe je het op moet lossen.

Succes verder met je lg watch r.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren