Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Emile__

Emile__

  • Lid sinds 05 augustus 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #1
  • 5 augustus 2014
  • 17:32

Hallo,

Vandaag heb ik een LG G Watch gekocht en alles leek te werken. Leuk en handig ding lijkt me. Toch werkt er iets niet. De Android Wear app heb ik gedownload, en daar staat dat de watch verbonden is met mijn telefoon. Ook mijn G Watch geeft niet het ‘disconnect’ teken. Toch krijg ik als ik een voice-opdracht geef een ‘disconnect’ melding. Ook meldingen en test kaarten ontvang ik niet.

Kan iemand mij helpen?

psybi

psybi

  • Lid sinds 22 juli 2010
  • Berichten 329
  • Reputatie 50
  • #2
  • 9 augustus 2014
  • 18:25

Volgens andere fora kan het komen doordat Battery-saving-mode aan staat op je toestel, wel hebben mega veel mensen hier last van, dus het zou ook kunnen komen doordat LG iets heeft verprutst.
Je zou nu het best kunnen wachten op een update van LG en in ieder geval de battery savings mode uit zetten.
Als dat niets uit maakt, dan zou je toch écht even moeten wachten op een werkende update van LG ben ik bang.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.