Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
ik heb hem 1 oktober besteld via de LG G2 pre order site.
Maar heb net in de actievoorwaarden gelezen dat het binnen 10 weken verzonden word.
Nogal een ruim termijn vind ikzelf maar, toch een gratis docking station twv 199,-
Ik heb hem ook begin oktober besteld, maar verder dan die mail heb ik nog niets. Het betreft volgens mij de LG 5530. Deze is met NFC maar zonder Airplay (dus niet de 5630)
Hoi
Ik heb zonet mijn docking aangekregen via DHL. Op 3oktober besteld dus zal zeker geen 10 weken duren.
Je bedoelt een track en trace code van dhl?
Dat zal idd dan geen 10 weken meer duren.
Je zou hem binnen een paar dagen moeten hebben.
Ik heb vandaag de Dock ook ontvangen via DHL.
Hier wel de LG ND5630 geleverd met Air Play.
Mooie gadget toegevoegd aan de inboedel.
Trouwens rete fijne telefoon de LG G2.
Accu gaat ook bijna twee dagen mee. Ideaal.
Gr.
Ook ik heb de 5630 binnengekregen! Wel super dat het zelfs een betere versie is dan dat op de website aangeboden stond.
Ik heb hier nog niks gehad. Ze zullen het wel in meerdere leveringen doen.
Hoop dat ik die 5630 mag ontvangen.
Ik heb de docking station net besteld. Ook vanavond pas de LG binnengekregen. Balen alleen dat ik een nieuwe simkaart ervoor moet aanvragen. Wel een heel mooie telefoon. En ben benieuwd of, en wanneer ik de docking station krijg.
Iemand al toevallig zijn docking station ontvangen, of bericht gehad wanneer je hem eventueel kan verwachten?
Ik heb alleen een mail gehad na het invullen van mijn gegevens. Met dat ze het gaan controleren en veel plezier met je G2.
Ben benieuwd hoelang het gaat duren.