Mijn vader heeft sinds kort een LG G2 mini en nu ook een selfiestick. Deze stick heeft een kabeltje die in de koptelefoonaansluiting gaat waardoor je met een knop op de stick de foto's kan maken. Op andere toestellen werkt deze stick prima maar op de LG geeft hij de melding " Geen liedjes om af te spelen" na het indrukken van de knop. Ook met andere camera apps blijft dit probleem ontstaan.
Weet iemand de oplossing? Volgens mij moet de LG zo ingesteld worden dat hij met de volumeknop foto's kan maken.
gr Robbert
Hallo, Mijn vader heeft sinds kort een LG G2 mini en nu ook een selfiestick. Deze stick heeft een kabeltje die in de koptelefoonaansluiting gaat waardoor je met een knop op de stick de foto's kan maken. Op andere toestellen werkt deze stick prima maar op de LG geeft hij de melding " Geen liedjes om af te spelen" na het indrukken van de knop. Ook met andere camera apps blijft dit probleem ontstaan. Weet iemand de oplossing? Volgens mij moet de LG zo ingesteld worden dat hij met de volumeknop foto's kan maken. gr Robbert
Hallo,
Mijn vader heeft sinds kort een LG G2 mini en nu ook een selfiestick. Deze stick heeft een kabeltje die in de koptelefoonaansluiting gaat waardoor je met een knop op de stick de foto's kan maken. Op andere toestellen werkt deze stick prima maar op de LG geeft hij de melding " Geen liedjes om af te spelen" na het indrukken van de knop. Ook met andere camera apps blijft dit probleem ontstaan.
Weet iemand de oplossing? Volgens mij moet de LG zo ingesteld worden dat hij met de volumeknop foto's kan maken.
gr Robbert