Ik heb al een enig tijdje mijn LG G2 van Android 5.0 voorzien. Prima update, geen problemen mee.Behalve dat het lettertype van Whatsapp, en sommige andere apps niet veranderd als ik het lettertype in mijn telefoon wijzig. Het blijft gewoon op het standaard NewSmartGothic staan. Heeft iemand enig idee hoe ik dit zou kunnen veranderen, of dat er nog een nieuwe update komt hiervoor? Ik hoor het graag!
Groetjes (:
Bewerkt (24 oktober 2015 09:19)
Ik heb al een enig tijdje mijn LG G2 van Android 5.0 voorzien. Prima update, geen problemen mee.Behalve dat het lettertype van Whatsapp, en sommige andere apps niet veranderd als ik het lettertype in mijn telefoon wijzig. Het blijft gewoon op het standaard NewSmartGothic staan. Heeft iemand enig idee hoe ik dit zou kunnen veranderen, of dat er nog een nieuwe update komt hiervoor? Ik hoor het graag! :D Groetjes (:
Ik heb al een enig tijdje mijn LG G2 van Android 5.0 voorzien. Prima update, geen problemen mee.Behalve dat het lettertype van Whatsapp, en sommige andere apps niet veranderd als ik het lettertype in mijn telefoon wijzig. Het blijft gewoon op het standaard NewSmartGothic staan. Heeft iemand enig idee hoe ik dit zou kunnen veranderen, of dat er nog een nieuwe update komt hiervoor? Ik hoor het graag!
Groetjes (: