Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

bisebaer

bisebaer

• Lid sinds 05 augustus 2014
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 18 december 2014
  • 08:11

Ik heb gisteren de Lollipop-update op mijn LG G3 geïnstalleerd maar sindsdien heb ik last van korte onderbrekingen bij het streamen van muziek in mijn wagen (Nissan new Note). In sommige nummers gebeurt het vaak, bij andere erg weinig.
Ik heb de experimentele NuPlayer al uitgeschakeld in de ontwikkelaarsopties, alle bluetooth-verbindingen in mijn wagen en op de telefoon verwijderd, opnieuw gepaird, … Heeft iemand een suggestie welke zaken ik nog kan proberen?
Alvast bedankt!

bisebaer

bisebaer

• Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 18 december 2014
  • 11:52

Ben inmiddels al een stap verder: het haperen treedt alleen op als het scherm uit is; zolang het scherm aan is, verloopt de streaming zonder problemen … Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Ik heb al op Google gezocht maar vindt geen oplossing die werkt.

2droid

2droid

• Lid sinds 17 april 2011
  • Berichten 37
  • Reputatie 0
  • 29 december 2014
  • 12:24

Ik gebruik een Parrot MKI9200 icm mijn G3. Streamen is idd niet ideaal. Soms lijkt er onvoldoende gebufferd te worden en daardoor hapert. Verder werkt het vermelden van tijdverloop van het gestreamde mp3-tje niet goed. In basis werkt het dus wel, maar er is verbetering nodig. Misschien met een nieuwe update opgelost?

bisebaer

bisebaer

• Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 13 februari 2015
  • 07:37

Met de recentste update van LG (V20h) is het probleem opgelost

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.