Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Volgens mij heb je het "magische autofocus" aanstaan onder MODUS.
Zet deze gewoon op automatisch en het probleem is verholpen
cassie
Hoi Cassie,
Dank voor je reactie, dit is helaas niet het probleem. Dit had ik al geprobeerd.
Groet, Marcel
Bij mij werkt de flits ook niet meer en ik kan ook niet meer op het icoontje dukken. Erg irritant. Ik hoop dat iemand een oplossing heeft. Anders ga ik er mee terug naar de winkel
Gr. Keelll
@ Keelll,
Dit heb ik dus ook inderdaad.
@ nanders,
Ja de zaklamp werkt en ook via whatsapp een foto maken of snapchat werkt de flitser gewoon.
Hebben jullie hier een oplossing voor gevonden? Ik heb nu namelijk een nieuwe G3, waarbij ik ditzelfde probleem heb: wel flits bij foto's in What's app, maar niet gewoon via de camera…
dat lijkt dan een probleem te zijn met de camera app, aangezien de hardware wel goed werkt. wellicht helpt het om de settings verwijderen van je camera app, via instellingen -> apps -> alles -> camera -> clear data en clear cache (of iets in die richting)
Helaas heb ik hier nog geen oplossing voor. Bij Whatsapp doet de flits het bij mij ook gewoon maar niet via de camera zelf..
Heb nu een app gedownload HD Camera Ultra en hier werkt de flits gewoon. Dat is voor mij de enige oplossing.
Ik ben erachter! Na even zoeken, want werd er ook gek van.
Instellingen –> HDR ON heb ik veranderd in HDR auto.
En plots was daar mijn flitser functie weer terug.
Succes!
Goedenavond,
Sinds een paar dagen werkt mijn flitser van mijn camera aan de achterkant niet meer.
Als ik de camera opstart kan ik de flitser niet meer aanzetten. Hij blijft standaard uit en kan het flits icoontje niet meer aan klikken.
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Groet, Marcel