Hallo! Ik heb onlangs een lg g3 aangeschaft en maak gebruik van de standaard e-mail applicatie. Ik kan echter niet instellen dat de mails automatisch gesynchroniseerd worden. Ook nadat ik bij het instellen van de account heb aangegeven dat ik een interval van 5 min. wil, krijg ik bij het opstarten van de app een melding: 'Automatische synchronisatie gegevens uit. Werk email handmatig bij.' In het instellingen menu kan ik bij de optie interval wel een piekschema instellen, maar bij 'frequentie instellen' zijn de letters grijs en kan ik er niet op klikken.. Iemand met hetzelfde probleem en/of een oplossing? Alvast bedankt!
Bijlage:
Hallo! Ik heb onlangs een lg g3 aangeschaft en maak gebruik van de standaard e-mail applicatie. Ik kan echter niet instellen dat de mails automatisch gesynchroniseerd worden. Ook nadat ik bij het instellen van de account heb aangegeven dat ik een interval van 5 min. wil, krijg ik bij het opstarten van de app een melding: 'Automatische synchronisatie gegevens uit. Werk email handmatig bij.' In het instellingen menu kan ik bij de optie interval wel een piekschema instellen, maar bij 'frequentie instellen' zijn de letters grijs en kan ik er niet op klikken.. Iemand met hetzelfde probleem en/of een oplossing? Alvast bedankt!
Hallo!
Ik heb onlangs een lg g3 aangeschaft en maak gebruik van de standaard e-mail applicatie.
Ik kan echter niet instellen dat de mails automatisch gesynchroniseerd worden. Ook nadat ik bij het instellen van de account heb aangegeven dat ik een interval van 5 min. wil, krijg ik bij het opstarten van de app een melding:
'Automatische synchronisatie gegevens uit. Werk email handmatig bij.'
In het instellingen menu kan ik bij de optie interval wel een piekschema instellen, maar bij 'frequentie instellen' zijn de letters grijs en kan ik er niet op klikken..
Iemand met hetzelfde probleem en/of een oplossing?
Alvast bedankt!
Bijlage: