Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Eriklg

Eriklg

• Lid sinds 28 augustus 2015
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 28 augustus 2015
  • 17:04

Mijn lockscreen had ik met schermslot ingesteld op geen. Dus gelijk startscherm.
Nu, na verandering gebruiker van eigenaar naar gast en weer terug ( je moet tenslotte alles uitproberen) is het GEEN in scermslot verdwenen en moet ik vegen om startscherm te verkrijgen.
Iemand die weet hoe ik dat weer kan herstellen zodat ik weer schermslot op GEEN kan zetten?

Eriklg

Eriklg

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 30 augustus 2015
  • 10:53

niemand?

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 30 augustus 2015
  • 11:23

ik bezit geen lg g3, maar eingelijk zeg je dat je in de instellingen/beveiliging/schermvergrendeling en zodra je op vegen tikt om het type beveiliging te veranderen is de optie geen niet meer aanwezig.

wat je kunt proberen is de optie vegen even veranderen in een pincode of patroon dan je toestel opnieuw opstarten je pincode/patroon ingeven bij het lockscherm en weer naar instellingen/beveiliging/schermvergrendeling dan weer tikken op patroon of pincode (waar je hem op ingesteld hebt)en kijk of geen er nu tussen staat.

lukt dat ook niet dan zou je de instellings gegevens en cahce geheugen kunnen wissen bij instellingen/aps/alle apps zoek instellingen klik erop en wis het cache geheugen of gegevens wissen, zorg dat je geen pin of patroon code hebt aanstaan zodra je het cache of gegevens gaat wissen.

is het nog niet goed dan denk ik dat een factory reset de enigste oplossing nog is, maak wel een backup van al je bestanden voor dat je en reset doet, je bent alles kwijt.

Bewerkt (30 augustus 2015 11:28) | extra info toegevoegt.
Eriklg

Eriklg

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 30 augustus 2015
  • 14:06

Dank Giz maar het heeft niet mogen baten Nog maar even wachten met fabrieksinstelling.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren