Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

micasjas

micasjas

• Lid sinds 21 augustus 2016
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 21 augustus 2016
  • 17:17

Een goede camera vind ik erg belangrijk in mijn telefoon. Vooral een camera die gewoon automatisch mooie foto's maakt van vooral mijn kinderen wanneer ze optredens hebben. Bij moet dus wel goed werken in Low Light. Ik heb nu een Samsung S6 Edge maar wil graag eens wat anders dan Samsung. Ik mag verlengen dus zit nu Een beetje rond te kijken. Een vriend had een LG G3 en die mocht ik lenen om te kijken of het wat is. Nu vraag ik mij af of het nou aan mij ligt of dat de foto's allemaal nep lijken. Ik zou niet weten hoe ik het anders moet uitleggen. De kleuren lijken te sterk terwijl de omgeving juist wazig met doffe kleuren lijkt. Door een ziekte heb ik best trillende handen. Ik merk ook dat mijn foto's vaker wazig zijn dan volgens mij zou moeten.

Ik zit nu dus te kijken naar een LG G5, Sony Xperia Z5 of HTC 10. Heb al ontelbare video's en reviews gelezen maar ben toch bang een verkeerde te kiezen. 

Hoor vraag wat jullie van mijn bevindingen vinden van de LG. Is dit echt een LG probleem want dan kan ik misschien beter de G5 van mijn lijstje schrappen. Maar welke van de twee zou dan goed zijn voor optredens te fotograferen.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 21 augustus 2016
  • 19:35

Ik heb zelf de Galaxy s6 en 7 edge gehad en  op het moment bezit ik  de HTC 10.

als je veel foto's wilt maken in low light ga dan niet voor de HTC m 10 daar ga je tenopzichte van de s6 edge op achteruit.

De LG g5 en xperia z5 weet ik niet. 

Je zou ook nog de HUAWEI p9 of p9 plus kunnen vergelijken daar zit volgens velen ook een goede camera in. 

Veel succes verder met het kiezen van een nieuwe phone 

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren