Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

brahimkgp

brahimkgp

• Lid sinds 24 september 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 24 september 2016
  • 15:43

Hallo 
dus ik heb gisteravond geprobeerd om terug te gaan naar de STOCK ROM Van de LG G3 D855
Maar tijdens het process is er wat misgegaan en nu telkens wanneer ik mijn telefoon opstart krijg ik een Blauw/Rood LED lichtje telefoon laat ook zien dat er wat misgegaan is met de boot 
laat ook lg logo zien voor 1-2 Seconde maar daarna gaat het scherm ook zwart todat ik de baterij & Kabel eruit haal 
ik heb geprobeer de KDZ File terug te flashen maar ik krijg telkens een Error met LG Flashtool & met Boarddiag 

Als iemand hiermee ervaring heeft comment aub 

Dankjewel

xBRAHIM

da.vandenham

da.vandenham

• Lid sinds 26 september 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 26 september 2016
  • 04:35

Ik heb zelf een G3 (D855) gehad en heb ook een aantal keer dat probleem meegemaakt.

Als je download mode in kan komen (Geluid harder en dan kabel aansluiten) probeer dan via LGUP een KDZ te flashen. Uit mijn hoofd gezegd kan LGUP alleen Marshmallow flashen maar Lollipop kan misschien ook. Als LGUP geen optie is probeer dan LGFlashTool 2014. Het is een verschrikkelijk programma wat de meeste pogingen niet gaat werken, maar uiteindelijk flasht het wel goed. Als Flashtool problemen blijft veroorzaken probeer dan verschillende drivers uit. Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat de United Mobile Drivers het beste werken.

Als download mode niet beschikbaar is kan je proberen via fastboot (dit vervangt download mode als er geen LAF-partitie geflashed is) een recovery te flashen waarmee je weer een rom kan flashen.

Als allerlaatste optie kan je proberen de telefoon in QUALCOMM BULK te forceren. Dit doe je door kortsluiting te veroorzaken op het moederbord. Hiermee vervalt wel je garantie mocht je dat nog hebben. Ik adviseer je wel om hier eerst wat onderzoek over doen over aangezien dat veel schade kan opleveren als het verkeerd gaat.
Hier is even snel gezocht een post met wat uitleg: http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=64851190&postcount=7

Ik hoop dat je hiermee je probleem op kan lossen. Mocht er iets niet lukken, zeg het dan gerust dan kijk ik of ik iets kan doen verder.

Delano van den Ham

Bewerkt (26 september 2016 04:36)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren