Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Raoul77

Raoul77

• Lid sinds 14 januari 2016
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 14 januari 2016
  • 22:37

Goedavond,

Sinds vandaag heb ik een probleem met mijn LG G4.
Vanmiddag had ik een whatsappgesprek open en ineens 'freezede' mijn scherm, ik kon niks meer aanklikken en kon het niet eens wegklikken. Ook het scherm vergrendelen ging niet.
Een paar seconden later ging het beeld op zwart.

Vanaf dat moment heb ik de telefoon niet meer aan gekregen.
Wel kan ik als ik de batterij eruit haal en ik zet deze na 5 minuten erin, de aan/uit-knop inhouden, dan wordt het LG logo weergegeven maar 5 seconden later gaat het beeld weer op zwart. Als ik dan probeer de telefoon opnieuw aan te zetten, lukt dit niet. Dit werkt alleen als ik de batterij een paar minuten eruit haal.

Ik heb al geprobeerd de telefoon in recovery mode te booten, ook dit gaat niet. Ik zie het LG logo en daarna gaat mijn scherm weer op zwart.

Zo'n 2 maanden geleden is mijn telefoon wel héél kort, een paar seconden, in water gevallen. Toen heb ik direct de batterij eruit gehaald en de telefoon 48 uur in een bakje met rijst gelegd. Daarna werkte de telefoon weer probleemloos tot nu. Ik heb geen idee of dit er iets mee te maken kan hebben.

Iemand enig idee wat ik nog kan proberen? Of is de enige optie de telefoon naar LG opsturen?

Alvast bedankt

Mvg,
Raoul

lisupet

lisupet

• Lid sinds 30 augustus 2016
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 7 september 2016
  • 20:48

Hoi Raoul,
Ik zie je probleem met de LG G4, nou heb ik zondag 4 sept precies hetzelfde probleem als jij dus zwart scherm en niet meer opstarten krijg ook alleen het logo te zien , heb geprobeerd een hard reset uit te voeren maar lukte niet , nu is de gsm terug gestuurd naar coolblue dus ben benieuwd.
Wat was er met jou LGG4 , is hij weer gemaakt .
ben benieuwd naar je reactie.
mvg Lisupet

Bewerkt (7 september 2016 20:48) | naam veranderd
Raoul77

Raoul77

• Lid sinds 14 januari 2016
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 8 september 2016
  • 17:35

Wat er precies met mijn telefoon gebeurt is, weet ik niet precies.
T-mobile gaf natuurlijk direct het vocht de schuld dat erin was gekomen 2 maanden eerder.
Toen ik mijn telefoon opstuurde naar LG, kreeg ik ook direct te horen dat de garantie vervallen was vanwege het verkleuren van de vochtindicatoren terwijl dat misschien niet eens de oorzaak was. Een reparatie zou 480 euro kosten.
Ik heb intussen de LG G5

Kortom, mocht jouw telefoon ooit in contact zijn geweest met water, dan kun je je de moeite besparen. Helaas moet je dan zelf betalen.

Mvg, Raoul

lisupet

lisupet

• Lid sinds 30 augustus 2016
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 8 september 2016
  • 17:41

Bedankt voor je reactie, maar zover ik weet is er geen contact geweest met water , dus ben benieuwd wat ik te horen krijg over mijn lgg4.
mvg lisupet

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.