Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Takezo Kensei

Takezo Kensei

• Lid sinds 20 juni 2014
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 17 mei 2016
  • 12:20

hallo beste mensen,
ik heb sinds 12 mei 2016 een lg g4 die op android 6.0 draait, ik gebruik al jaren sleepbot om zo mijn slaap patroon in kaart te brengen, sinds ik de g4 heb weigert sleepbot af te gaan op het ingestelde tijdstip ook als ik sleepbot uitgezonderd heb van doze, nu heb ik ook een xperia z3 die op android 6.0.1
draait en daar heb ik het probleem niet mee. Heeft iemand ook zulke problemen of doe ik iets verkeerd? ik heb nu vakantie. en de gelegenheid om het 1 en het ander te testen, vanaf volgende week moet ie het gewoon doen anders kom ik te laat op mijn werk!

alvast bedankt voor jullie tijd en reacties.

Takezo Kensei

Takezo Kensei

• Lid sinds 20 juni 2014
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 26 mei 2016
  • 16:32

even een update……
probleem deels opgelost door sleepbot niet meer te laten integreren met andere apps, waardoor nu mijn wekker gelukkig afgaat, min punt is dat ik nu handmatig moet uitklokken als ik wakker ben maar dat neem ik op de koop toe.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.