Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

vinnieboJ

vinnieboJ

• Lid sinds 31 januari 2011
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 3 februari 2011
  • 13:07

ik heb mijn lg gw620 geupdate via lg.com (is heel makkelijk je gaat naar lg.com en klikt dan op ondersteuning mobiele telefoon typt bdan bij zoek model GW620 in en je kan t downloaden de rest wijst zichzelf) en nu doet hij niks meer. ik zet m aan krijg de opstartschermen en dan bij het android scherm blijft ie hangen de woordel lichten wel op enzo en dan hoor je t start geluidje maar hij blijft er heeel lang in hangen. dan uiteindelijk krijg je je beginscherm ( waar staat dat je sim geblokkeerd is) dan tik ik mijn pincode in. en dan krijg ik t beginscherm en meteen de melding: Helaas De applicatie LG Home (proces android.process.homecube) is onverwachts gestopt. probeer het opnieuw. en dan druk ik op nu sluiten (is de enige optie) en dan word t scherm even zwart (op de grijze balk waar de batterij status en dergelijken staan na) en dan krijg ik hoofdscherm weer en dan krijg ik weer de zelfde melding en dat blijft maar doorgaan. hoe vaak ik ook op nu sluiten klik de melding blijft trug komen. heb al 2 keer de batterij er uit gehaald om te kijken of t werkte maar nee

dus als iemand een oplossing heeft hoor ik het heel graag

HELP!!!!!

mvg

vincent

Bewerkt (3 februari 2011 13:07)
vinnieboJ

vinnieboJ

• Lid sinds 31 januari 2011
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 3 februari 2011
  • 13:32

vinnieboJ;95346
ik heb mijn lg gw620 geupdate via lg.com (is heel makkelijk je gaat naar lg.com en klikt dan op ondersteuning mobiele telefoon typt bdan bij zoek model GW620 in en je kan t downloaden de rest wijst zichzelf) en nu doet hij niks meer. ik zet m aan krijg de opstartschermen en dan bij het android scherm blijft ie hangen de woordel lichten wel op enzo en dan hoor je t start geluidje maar hij blijft er heeel lang in hangen. dan uiteindelijk krijg je je beginscherm ( waar staat dat je sim geblokkeerd is) dan tik ik mijn pincode in. en dan krijg ik t beginscherm en meteen de melding: Helaas De applicatie LG Home (proces android.process.homecube) is onverwachts gestopt. probeer het opnieuw. en dan druk ik op nu sluiten (is de enige optie) en dan word t scherm even zwart (op de grijze balk waar de batterij status en dergelijken staan na) en dan krijg ik hoofdscherm weer en dan krijg ik weer de zelfde melding en dat blijft maar doorgaan. hoe vaak ik ook op nu sluiten klik de melding blijft trug komen. heb al 2 keer de batterij er uit gehaald om te kijken of t werkte maar nee

dus als iemand een oplossing heeft hoor ik het heel graag

HELP!!!!!

mvg

vincent

mensen laat maar ik heb het antwoord al gevonden en zal het hier met jullie delen ^

als je het zelfde probleem hebt na die update zoals ik moet je een harde fabrieks reset doen. die doe je als volgt: camera, vulume omlaag en de menu toets tegelijk indrukken dan krijg je een melding of je de telefoon wil resetten. als je dit doet raak je wel al je applicaties en data op je telefoon kwijt dus het is handig om je sdcard eruit te halen. daarna moet hij het als het goed is doen

mvg

vincent

Bewerkt (3 februari 2011 13:32)
mmmmvdv

mmmmvdv

• Lid sinds 15 mei 2010
  • Berichten 47
  • Reputatie 0
  • 9 februari 2011
  • 18:31

Vincent, ik heb hetzelfde gehad, mijn telefoon heb ik opgestuurd naar LG. Ik heb hem nog niet terug dus ik weet niet hoe het is afgelopen. Is jou telefoon geüpdatet en wat zijn dan de verschillen? en naar welke versie? Mijn telefoon had een update van ongeveer 110MB! Er is dus wel iets gebeurd.
Maarten

Bewerkt (9 februari 2011 18:31)
kevenvz

kevenvz

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 9 februari 2011
  • 19:47

Werkt neit voor mij :S

Bewerkt (9 februari 2011 19:47)
meeeeloo

meeeeloo

• Lid sinds 22 februari 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 22 februari 2011
  • 19:54

ik heb na heel vaak proberen eindelijk mijn lg gw620 kunnen updaten, nouja toen die bij 70% was zei die opeens dat die geen verbinding meer had, hierdoor liep het progamma vast en kwam die met het schermpje van rapport verzenden - niet verzenden. Ik klikte op niet verzenden en toen sloot hij het progamma zelf af. Ik kan mijn mobiel nu niet meer opstarten, hij blijft steeds hangen op het witte scherm waar LG op staat. ik heb alles al geprobeerd, en weet nu niet meer wat ik kan doen!
Hij heeft waarschijnlijk wel al de nieuwe versie geupdated want als ik mijn mobiel aansluit maakt die verbinding met het progamma LG Mobile Update en staat er versie: V20D ( ik had eerst V10D).
weet iemand hoe ik mijn mobiel weer kan laten werken?????

Bewerkt (22 februari 2011 19:54)
mmmmvdv

mmmmvdv

• Lid sinds 15 mei 2010
  • Berichten 47
  • Reputatie 0
  • 23 februari 2011
  • 14:26

Dit wil je niet geloven maar toch waar. Op mijn LG gw620 staat nu androïd 2.2. Opnieuw gedownload via LG. Heeft wel heel veel moeite gekost maar het werkt in ieder geval.
Maarten

Bewerkt (23 februari 2011 14:26)
Roger

Roger

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 23 februari 2011
  • 19:23

mmmmvdv;107620
Dit wil je niet geloven maar toch waar. Op mijn LG gw620 staat nu androïd 2.2. Opnieuw gedownload via LG. Heeft wel heel veel moeite gekost maar het werkt in ieder geval.
Maarten

Hoe kom jij dan aan versie 2.2 ? Welk build-nummer ?
Ik heb gister een update via LG gedaan.
Wat jij zegt is dat Android 2.2 via LG update mobile tool te krijgen is ?

Wat is er dan bij mij gebeurd ?
http://www.androidworld.nl/forum/lg-gw620/13758-originele-staat-terug-brengen.html

Bewerkt (23 februari 2011 19:23)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.