Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

coldfusion2

coldfusion2

• Lid sinds 25 februari 2011
  • Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 25 februari 2011
  • 21:45

Ik was het wachten nu echt meer dan zat dus heb ik mijn toestel handmatig geüpdate
naar de reeds verschenen 2.2 firmware die voor Nederland is uitgekomen.

Hieronder heb ik beschreven hoe je je telefoon kan updaten, dit is meer voor de mensen
die nog steeds niet kunnen updaten en moeten wachten totdat het voor hun eigen provider
beschikbaar is zoals hi (deze heb ik zelf ook)

Ga naar deze link:
http://csmg.lgmobile.com:9002/swdata/WEBSW/GW620/ANLDBB/V20d_00/V20D_00.kdz

en download de Nederlandse 2.2 firmware dit is een kdz bestand.

Als je de firmware hebt gedownload ga dan naar deze link:
KDZ_FW_UPD_EN.zip - 4shared.com - online file sharing and storage - download

hiermee kan je de firmware installeren, na de download pak alle bestanden uit.
Zorg dat je toestel verbonden is met je pc en klik op KDZ_FW_UPD.

Browse nu naar de v20D_00.kdz bestand dat je hebt gedownload en druk dan op
“launch software update”
dit gaat zo een 10 minuten duren er zal een bericht komen te staan dat de
update compleet is en je telefoon zal vanzelf herstarten.

De eerste keer booten vanaf 2.2 kan even duren maar het werkt gewoon
zonder problemen.

Bewerkt (25 februari 2011 21:45)
puchie321

puchie321

• Lid sinds 15 december 2010
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 26 februari 2011
  • 00:28

Heej bedankt,

Uitgevoerd en ja hoor doet et!!! En alles wordt gewoon hersteld en kan zo weer aan de slag! Of misschien beter om hard reset te doen?

Thnks a lot man!

26-2-2011:

Naderhand hard reset doen is beter, bij mij werkte WIFI eerst niet. Nu helemaal toppie!

Bewerkt (26 februari 2011 00:28)
Ellen

Ellen

• Lid sinds 01 februari 2011
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 26 februari 2011
  • 10:56

Ook bij mij is het gelukt! Ik kom alleen mn market niet meer in? Er staat dat er een fout is opgetreden en dat ik het later opnieuw moet proberen. Nu ben ik vrij ongeduldig maar doe ik iets fout of doet de market het misschien sowieso niet?

Bewerkt (26 februari 2011 10:56)
coldfusion2

coldfusion2

• Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 26 februari 2011
  • 11:16

Ellen;109316
Ook bij mij is het gelukt! Ik kom alleen mn market niet meer in? Er staat dat er een fout is opgetreden en dat ik het later opnieuw moet proberen. Nu ben ik vrij ongeduldig maar doe ik iets fout of doet de market het misschien sowieso niet?

Ik denk dat je 3g niet aan is, wat je kan doen is ga naar,
settings>wireless and network settings>mobile networks(check hier of data enabled is) en ga anders verder naar>gsm/umts options>network operator> en dan op select automatically.

Als dit niet werkt telefoon rebooten of anders factory reset, factory reset bereik je door naar het hidden menu te gaan door in de dialer “3845#*620#” te typen.
Er zal dan een scherm te voorschijn komen met allerlei opties waaronder factory reset.

Bewerkt (26 februari 2011 11:16)
Ellen

Ellen

• Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 26 februari 2011
  • 11:18

coldfusion2;109327
Ik denk dat je 3g niet aan is, wat je kan doen is ga naar,
settings>wireless and network settings>mobile networks(check hier of data enabled is) en ga anders verder naar>gsm/umts options>network operator> en dan op select automatically.

als dit niet werkt telefoon rebooten of anders factory reset, factory reset bereik je door naar het hidden menu te gaan door
in de dialer “3845#*620#” te typen er zal dan een scherm te voorschijn komen met allerlei opties waaronder factory reset.
Bedankt! Ik probeerde het via wifi.. dit werkte dus niet.. Gewoon via 3g wel inderdaad.. Maar ik kon bij 1.5 nog wel via wifi apps downloaden. Iemand een idee hoe dit dan kan?

Bewerkt (26 februari 2011 11:18)
coldfusion2

coldfusion2

• Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 26 februari 2011
  • 11:31

Ellen;109330
Bedankt! Ik probeerde het via wifi.. dit werkte dus niet.. Gewoon via 3g wel inderdaad.. Maar ik kon bij 1.5 nog wel via wifi apps downloaden. Iemand een idee hoe dit dan kan?

Ik denk dat je dan toch een factory reset moet doen ik neem aan dat je de wifi goed hebt ingesteld, zelf heb ik geen problemen ondervonden met mijn wifi maar ik had al een reset gedaan toen ik op 1.5 zat.

Bewerkt (26 februari 2011 11:31)
Kev

Kev

• Lid sinds 26 februari 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 26 februari 2011
  • 13:59

coldfusion2;109134
Ga naar deze link:
http://csmg.lgmobile.com:9002/swdata/WEBSW/GW620/ANLDBB/V20d_00/V20D_00.kdz

en download de Nederlandse 2.2 firmware dit is een kdz bestand.

Hoe kom je die link te weten? Ik zoek eigenlijk de link met de Belgische 2.2 firmware.
Dat zou de V20E_00.kdz moeten zijn.
Kan je me aub helpen?

Bewerkt (26 februari 2011 13:59)
Ellen

Ellen

• Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 26 februari 2011
  • 15:28

coldfusion2;109334
Ik denk dat je dan toch een factory reset moet doen ik neem aan dat je de wifi goed hebt ingesteld, zelf heb ik geen problemen ondervonden met mijn wifi maar ik had al een reset gedaan toen ik op 1.5 zat.
Maar als ik nu terug ga naar fabrieksinstellingen dan ben ik ook de update naar 2.2 kwijt toch? En als ik die update dan weer doe heb ik waarschijnlijk hetzelfde probleem.. (bij wifi-instellingen > geavanceerd staat bij macadres “niet beschikbaar”. Dit is het probleem waarom mijn wifi het helemaal niet meer doet nu namelijk.

Toch maar hard reset gedaan.. Nu werkt het helemaal!/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

Bewerkt (26 februari 2011 15:28)
ivowulms

ivowulms

• Lid sinds 08 april 2010
  • Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 26 februari 2011
  • 16:41

IK heb de update ong een uur geleden gedaan, en na 1 uur is de telefoon nog steeds niet opnieuw opgestart.
Dit klopt toch niet?

Ik kreeg ook een error, namelijk:
: ¸Þ½ÃÁö º¸³¿ - TYPE_WPARAM_UPGRADE_ERROR Error Code = 500

IK hoop dat ik me telefoon vanavond nog kan gebruiken……..

EDIT!!!!:
Mijn mobiel doet nu helemaal niets meer:S……. alleen een zwart scherm met uitroep teken…..
HELP!!!!! IK ben het HELEMAAL Zat met dit ….. mobiel.. in 1 jaar al 4 keer terug gestuurd voor reparatie… echt.. KOOP NOOIT EEN LG!!!!

Bewerkt (26 februari 2011 16:41)
Harry_D

Harry_D

• Lid sinds 20 november 2010
  • Berichten 58
  • Reputatie 0
  • 26 februari 2011
  • 17:36

Mijne werkt gelukkig nog steeds prima, maar dat patchen naar 2.2, dat laat ik wel even zitten. Ik zie nog geen positieve berichten er over, alleen posts met troubles…

Jammer wel, bij andere smartphones lijkt dit upgraden geen probleem te zijn.

Overigens, er zijn in mijn omgeving een aantal LG's in gebruik (niet allemaal “Eve's”, maar goed), maar die werken toch gewoon. Beterschap gewenst, hoop dat 't snel opgelost is.

Sent from my LG GW620 using Tapatalk

Bewerkt (26 februari 2011 17:36)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.