Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

charrieharrie

charrieharrie

• Lid sinds 09 mei 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 9 mei 2011
  • 16:13

Hey allemaal,
Ik heb nu bijna een jaar de LG GW620, maar hij doet het nu al bijna een maand niet meer.
Ik zat in de klas en wou een smsje versturen, maar iedere keer als ik op het berichtje drukte om naar het sms menu te gaan kwam er het bericht te staan dat het bericht menu vast liep. Dus ik dacht; ik zet ‘m even uit en aan. Eenmaal weer aan gezet kwam hij voorbij het (witte) LG opstart scherm maar bleef hij maar vast lopen in het (zwarte) Android opstart scherm, waardoor die daarna weer overnieuw begon met het Android opstart scherm en zo eindeloos door bleef gaan. Ook kon ik ’m niet meer uit krijgen met de aan en uit knop, dus ik moest de batterij er wel uit halen. Ik kan de mobiel dus wel aan zetten maar hij komt niet eens voorbij het opstartscherm. Ik heb het al geprobeerd aan de oplader, met de sim kaart er uit, aan de computer, maar het helpt allemaal niet. Ik ben eigenlijk van plan om deze week langs de Hi winkel te gaan (want ik heb de LG bij Hi gekocht) en ik hoop dat ze daar weten wat er mis is.

Bewerkt (9 mei 2011 16:13)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.