Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

vinnieboJ

vinnieboJ

• Lid sinds 31 januari 2011
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 14 oktober 2011
  • 14:02

ik vroeg me dus af of het mogelijk was om de facebook app van mijn LG GW620 te verwijderen.
de optie is iig niet beschikbaar. ik gebruik de facebook app tog niet en ik wil niet mijn andere apps (hyves, whatsapp, e.d.) verwijderen omdat mijn interne geheugen van mn telefoon bijna vol zit (krijg melding: opslagruimte van telefoon raakt op) iemand ideeen???

mvg

vincent

Bewerkt (14 oktober 2011 14:02)
redbulletnl

redbulletnl

• Lid sinds 02 september 2011
  • Berichten 2982
  • Reputatie 60
  • 14 oktober 2011
  • 14:16

Hoi vinnie
Ik ben bang dat je de facebook app niet kan verwijderen, deze zit standaard op je telefoon.

Kun je apps naar sd overzetten? (android 2.2 + )
anders moet je je mobiel rooten en app2sd gebruiken als je geheugen wilt vrijmaken

Bewerkt (14 oktober 2011 14:16)
vinnieboJ

vinnieboJ

• Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 14 oktober 2011
  • 15:12

ik heb android 2.2 maar kan de facebook ap niet overzetten naar mijn sd kaart helaas. en hoe gaat dat rooten dan??

Bewerkt (14 oktober 2011 15:12)
redbulletnl

redbulletnl

• Lid sinds 02 september 2011
  • Berichten 2982
  • Reputatie 60
  • 14 oktober 2011
  • 15:15

standaard apps kun je zowiezo niet overplaatsen (facebook) maar als je android 2.2 hebt kun je wel andere apps die je van de market hebt gedownload naar je sd kaart zetten, dan heb je geen root nodig. Als je toch nog wilt rooten voor de extras moet je op XDA forums kijken.
Ik verwacht dat ze aankomen zetten met z4root, dat was bij mij het geval (LG e720) en dat is niet heel moeilijk.

Bewerkt (14 oktober 2011 15:15)
vinnieboJ

vinnieboJ

• Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 14 oktober 2011
  • 17:19

oke. nee ik heb alle apps met de mogelijkheid om naar een sd kaart te zetten op mijn sd kaart gezet. dr staan maar een paar apps (whatsapp, hyves, twitter, google maps en buienradar) op mn interne geheugen maar die apps kan ik dus niet op mn sd kaart zetten. die apps die ik net genoemd heb gebruik ik vaak dus wil ik ze niet verwijderen

Bewerkt (14 oktober 2011 17:19)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.