Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Soesa112

Soesa112

• Lid sinds 10 december 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 10 december 2011
  • 15:44

Ik weet dat er al een hoop topics zijn hier, heb alles al gelezen…….maar het lukt me niet!

Na drie dagen kloten werkt eindelijk het programma LG Mobile Update……deze geeft aan nieuwste er al opstaat nl. versie V10B met firmware 1.5 :confused:

Ik weet 2.2 beschikbaar is en heb van alles geprobeerd, maar lukt me niet! Frustrerend! Ik wil zo graag whats appen!
Ergens anders hier op forum staat handmatig updaten, maar ook dat gaat niet want mijn pc kan het kdz bestand niet openen? iemand enig idee hoe ik dit oplos? Uiteraard zonder er geld aan uit te moeten geven……ahhah

Graag hoor ik iets terug! :cry:

Alvast bedankt,

Alexandra

Bewerkt (24 april 2013 13:51)
nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 10 december 2011
  • 16:06

Beste Alexandra,

Als ik het goed lees in deze post moet je naast het KDZ bestand ook de updater downloaden. Dat is de tweede link in het eerste bericht (KDZ_FW_UPD_EN.zip). Als je deze zip-file uitpakt staan er meerdere bestanden in, waarvan je de msxml.msi en KDZ_FW_UPD.exe moet installeren.

Als de KDZ_FW_UPD.exe is geinstalleerd kun je deze starten en je KDZ bestand opzoeken. De installatie zou dan moeten starten. Ben je zover gekomen?

Soesa112

Soesa112

• Lid sinds 10 december 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 10 december 2011
  • 19:21

Nou nou……wat een gedoe zeg! Maar het is gelukt!

DANKJEWEL!!

Moest het wel een aantal keer opnieuw doen, er weer af gooien en er weer op zetten…….

Ook me Whatsapp doet het weer! Heel erg bedankt! Ben ik toch helemaal happy tegen het eind van het jaar!

CdL

CdL

• Lid sinds 26 januari 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 26 januari 2012
  • 16:56

Hoi “nanders”,
Ik wil ook graag mijn toestel updaten en heb jouw suggesties aan Alexandra opgevolgd. Alles gaat goed tot het installatiemoment. Na de stap “connecting to phone” krijg ik de foutmelding “phone was not found!”. De telefoon is aan de laptop gekoppeld en de USB opslag is ingeschakeld. Enig idee wat het probleem zou kunnen zijn? Ik kan de telefoon wel gewoon zien en bestanden bekijken en zo.
Bedankt, Caroline

Bewerkt (24 april 2013 14:08)
nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 26 januari 2012
  • 17:51

Ik denk dat je usb opslag niet moet inschakelen. Dan verbindt hij alleen het opslag geheugen en niet de telefoon zelf. Zeker weten doe ik dat niet want ik heb geen LG telefoon…

CdL

CdL

• Lid sinds 26 januari 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 28 januari 2012
  • 08:46

Gelukt!!

janetnijssen

janetnijssen

• Lid sinds 20 juni 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 21 juni 2012
  • 19:53

Mijn update is gelukt, alleen nu krijg ik: date herstellen en blijft deze hangen op 35% (al zo'n kwartier) en als ik de telefoon uitschakel heb ik helemaal niets maar, wat te doen? hier op wachten of is er een andere manier?

Bewerkt (24 april 2013 15:04)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.