Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
macfreaker;15094
Werkt bluetooth dan met iets anders ? bvb een andere gsm !
Je kan vanuit de market eens proberen om usbmount te installeren en dan kijken of het via deze wel lukt om je kaart te laten herkennen op je pc.
Gelieve geen PM te sturen , maar je vragen te stellen op het forum !
De LG GW620 werkt inderdaad niet, want Android 1.5 biedt deze optie niet.
Wat ik wel hoor, is dat er toch binnenkort een update moet komen naar Android 1.6 waarbij het naar mijn weten wél mogelijk mee wordt.
hallo allemaal,
sinds vorige week donderdag deze gsm. Idd erg leuk maar vooral HEEEEEEELLLL moeilijk. Snapte er de eerste dagen echt de ballen niet van. ben maar een beetje wezen uit proberen.
nu door het uitproberen een probleem.
Heb ingesteld dat hij me moet waarschuwen als er bijv een bericht op de msn is. Doet ie heel netjes maar blijft doorgaan. IK heb hem erop gekregen maar krijg hem met geen mogelijkheid er meer af. iemand een idee? Word echt super gestoord ervan HELP, SOS etc
instellingen>geluid en weergave > beltoon voor meldingen. Deze wil ik graag uit hebben. Iemand een idee?
alvast bedankt
groetjes Veronique
ps ook al mn eerste vastloper gehad vandaag, al iemand ervaring mee?
hallo ik heb sins kort een lg wg 620 aan gekocht maar het probleem is dat ik geen account krijg ik heb al van
alles geprobeert maar het lukt niet. kan mij iemand daar bij helpen
Grappig, sinds twee weken ook een GW620 en ik heb precies dezelfde vragen en moeilijkheden! Maar ja, een gloednieuwe telefoon kopen zonder een jaartje wachten betekent altijd proefpersoon zijn. Veel vragen dus bij LG en dat helpt misschien????