Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

gertjuh19

gertjuh19

• Lid sinds 10 maart 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 10 maart 2010
  • 15:21

Hallo Mensen,
ik ben nieuw op dit forum, en heb net een LG GW 620 gekocht. Ik heb echter een paar vragen, ik heb een installatie bestand op de sd geheugenkaart gezet. Maar hoe kan ik deze bekijken,en installeren. Ik zie nergens Geheugenkaart staan, zodat ik de bestanden kan bekijken die op de geheugenkaart staan.
Wie kan me helpen om dit probleem op te lossen!

Bewerkt (22 april 2013 12:18)
i_like_android

i_like_android

• Lid sinds 11 juli 2009
  • Berichten 2497
  • Reputatie 10
  • 10 maart 2010
  • 16:05

gertjuh19;14887
Hallo Mensen,
ik ben nieuw op dit forum, en heb net een LG GW 620 gekocht. Ik heb echter een paar vragen, ik heb een installatie bestand op de sd geheugenkaart gezet. Maar hoe kan ik deze bekijken,en installeren. Ik zie nergens Geheugenkaart staan, zodat ik de bestanden kan bekijken die op de geheugenkaart staan.
Wie kan me helpen om dit probleem op te lossen!
Wanneer je vanuit de market een filemanager installeerd , dan kan je eender welke apk installeren.

gertjuh19

gertjuh19

• Lid sinds 10 maart 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 10 maart 2010
  • 17:46

Okej bedankt,
maar nu ik dit heb gedaan geeft die aan dat die sis bestanden niet kan open en ook geen exe. Iemand daar een oplossing voor!

i_like_android

i_like_android

• Lid sinds 11 juli 2009
  • Berichten 2497
  • Reputatie 10
  • 10 maart 2010
  • 19:05

gertjuh19;14900
Okej bedankt,
maar nu ik dit heb gedaan geeft die aan dat die sis bestanden niet kan open en ook geen exe. Iemand daar een oplossing voor!
Op een android phone kan je alleen bestanden installeren met extensie apk. SIS is voor symbian.

JACKY

JACKY

• Lid sinds 11 april 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 11 april 2010
  • 00:24

Hallo , ben hier ook nieuw en absoluut niet tevreden van de lg gw620 , na aankoop blijkt inderdaad dat je de gegevens die op je sd kaart staan niet kunt consulteren of iets anders opslagen op je sd kaart , en je vindt deze ook nergens niet terug op je gsm , dit kan blijkbaar enkel op je of via je pc , dan vraag ik me af waarom moet je dan een sd kaart in die gsm steken je kunt er niets mee doen (kosten op strfhuis , dan al eens geprobeerd om je bluetooth te gebruiken en gegevens of een een foto te zenden naar je pc of een ander toestel ? tevergeefs je moet het niet proberen het lukt toch niet , de bluetooth die op je gsm aanwezig is ,is blijkbaar enkel van toepassing om met bluetooth te telefoneren in de wagen (maar dan moet ik eerst nog een andere radio laten^plaatsen in mijn nieuwe auto want dat staat er niet in .dus mijn conclusie hetgeen wat ge met de lg gw620 wel kan doen ,kan je op een gsm van50 € ook , dus dik spijt van mijn aankoop , er komt nog eens bij dat hij geregeld vastloopt , regelmatig niet reageerd wanneer je de touchscreen gebruikt ,en uiteindelijk de verlichting die niet uitgaat (dus time out) werkt ook niet altijd , de les die ik hier uittrek is het moet helemaal niet duur zijn om goe te zijn , kijk nu uit naar ne gsm van50€ of minder met bluetooth , dat werkt teminste , groetjes aan alle zielsgenoten ( misschien een gezamelijke klacht indienen , volgens mij de enige oplossing . grtz jacky

Bewerkt (22 april 2013 12:20)
i_like_android

i_like_android

• Lid sinds 11 juli 2009
  • Berichten 2497
  • Reputatie 10
  • 11 april 2010
  • 09:14

JACKY;17288
Hallo , ben hier ook nieuw en absoluut niet tevreden van de lg gw620 , na aankoop blijkt inderdaad dat je de gegevens die op je sd kaart staan niet kunt consulteren of iets anders opslagen op je sd kaart , en je vindt deze ook nergens niet terug op je gsm , dit kan blijkbaar enkel op je of via je pc , dan vraag ik me af waarom moet je dan een sd kaart in die gsm steken je kunt er niets mee doen (kosten op strfhuis , dan al eens geprobeerd om je bluetooth te gebruiken en gegevens of een een foto te zenden naar je pc of een ander toestel ? tevergeefs je moet het niet proberen het lukt toch niet , de bluetooth die op je gsm aanwezig is ,is blijkbaar enkel van toepassing om met bluetooth te telefoneren in de wagen (maar dan moet ik eerst nog een andere radio laten^plaatsen in mijn nieuwe auto want dat staat er niet in .dus mijn conclusie hetgeen wat ge met de lg gw620 wel kan doen ,kan je op een gsm van50 € ook , dus dik spijt van mijn aankoop , er komt nog eens bij dat hij geregeld vastloopt , regelmatig niet reageerd wanneer je de touchscreen gebruikt ,en uiteindelijk de verlichting die niet uitgaat (dus time out) werkt ook niet altijd , de les die ik hier uittrek is het moet helemaal niet duur zijn om goe te zijn , kijk nu uit naar ne gsm van50€ of minder met bluetooth , dat werkt teminste , groetjes aan alle zielsgenoten ( misschien een gezamelijke klacht indienen , volgens mij de enige oplossing . grtz jacky
Ik wil nu niet de boeman spelen door te zeggen dat dit toestel slecht is , maar ik zie dat je nieuw bent. En daarvoor welkom trouwens op het AW forum. Maar had je iets sneller hier komen kijken dan had je waarschijnlijk wel al gezien dat er problemen zijn met dit type toestel. Om het vastlopen tegen te gaan kan je misschien een taskkiller installeren vanuit de market en dan regelmatig sommige apps afsluiten want op de achtergrond gebeurt er dus enorm veel dat je niet ziet. Ik weet dat het niet de meest elegante manier is van werken aar wanneer je, je sd kaart niet kan mounten wanneer die in het toestel zit dan kan je deze er nog uithalen in een kaartlezer stoppen en zo dan iets opzetten. In de market vind je dan “astro filemanager” die dan je apps kan installeren wanneer je kaart weer in je toestel zit. Apps hebben de extensie “apk”. Voor je bt probleem kan je ik niet helpen.

Bewerkt (22 april 2013 12:20)
lies

lies

• Lid sinds 15 april 2010
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 15 april 2010
  • 18:51

JACKY;17288
OOk mijn toestel werk niet optimaaal. kijk mijn vraag oa sd cart en ook de mijne loopt vast af en toe. nu weer iets nieuws tijd klopt steeds niet

Bewerkt (22 april 2013 12:21)
RamoZoukdeZouk

RamoZoukdeZouk

• Lid sinds 28 april 2010
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 28 april 2010
  • 23:24

Hallo,

Ik heb een Lg Gw620, maar ik heb een probleem namelijk ik had een patrooncode maar die ben ik vergeten. Dus ik heb op vergeten gedrukt maar nu zegt ie dat ik moet registreren met google account. Ik heb het geprobeerd lukt niet.

Kan iemand mij alstublieft helpen?

MVG,
Ramo

Bewerkt (22 april 2013 12:22)
Xaffax

Xaffax

• Lid sinds 19 juli 2010
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 20 juli 2010
  • 18:15

Je kunt via google market(dat bij aankoop op het toestel geinstaleerd is):
Appsinstaller instaleren (gratis). Hiermee kun je apps instaleren. Echter als je google market gebruikt heb je dat niet nodig.
File manager instaleren (gratis) Hiermee kun je tussen alle files op je phone snuffelen.
Taskiller instaleren (gratis) Hiermee kun je alle onnodige achtergrond processen afsluiten en voorkom je vastlopers en traaggheid.

Voor wie zijn foto's niet kan verzenden. Gebruik de foto galerij om de foto uit te zoeken. druk op de menu knop en druk op “bijvoegen” vervolgens heb je de keuze of je hem per sms,gmail,hotmail,facebook enz wilt versturen.

Bluetooth gebruik ik niet, en “patrooncode” zegt me ook niets.Dus over die klachten kan ik niets zeggen. Echter de meeste klachten die ik hier lees heb ik de eerste dag dat ik de GW620 had, opgelost door het internet op te duiken en even te leren hoe het werkt.

Bewerkt (22 april 2013 12:28)
AndreaKreeft

AndreaKreeft

• Lid sinds 29 juli 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 29 juli 2010
  • 18:40

Hallotjes,

Kan iemand mij helpen met dit probleempje van de LG GW 620?
Ik kan namelijk geen verbinding maken met mijn Google account. Ik heb een gmail adres, maar hij geeft steeds de melding dat hij geen betrouwbare gegevensverbinding met de server tot stand kan brengen of ik dat ik geen geschikte sim-kaart heb?
Ik kan daardoor geen verbinding maken naar mijn Agenda en Android-market. Ik moet namelijk eerst een verbinding maken met het google-account. Kan iemand mij hiermee helpen? Of dat ik een instelling kan doen waardoor ik toegang heb tot een agenda zonder een Google-account verbinding?

Alvast héél erg bedankt.

Andrea

Bewerkt (22 april 2013 12:30)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.