Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

stefannac

stefannac

• Lid sinds 29 oktober 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 29 oktober 2010
  • 22:16

eey,
Als ik mijn bluetooth aan zet en probeer verbinding te maken lukt dat niet. ik krijg : gekoppeld maar niet verbonden.
Weet iemand hier een oplossing voor ???

Bewerkt (29 oktober 2010 22:16)
fduisters

fduisters

• Lid sinds 22 augustus 2010
  • Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 3 november 2010
  • 08:34

Dit is een fout in de Android 1.5 versie, waar de LG GW620 op runt.
Daarin werkt bluetooth nog niet goed. m.a.w. bijna alle functies werken niet: iets verzenden, koppelen, verbinden, etc.

Bewerkt (3 november 2010 08:34)
vinnieboJ

vinnieboJ

• Lid sinds 31 januari 2011
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 31 januari 2011
  • 13:20

hallo allemaal ben net nieuw hier op dit forum en heb sinds vorige week een lg gw620 ben er hartstikke blij mee alleen heb sinds gisteren een probleempje. ik kan geen apps meer installeren. ikk heb het al met 4 verschillende geprobeerd maar hij wil gewoon niet. hij download hem wel en dan gaat ie installeren en dan zegt ie opeens installatie mislukt. dan klik ik op de melding in t meldingen scherm dan krijg ik t bericht installatiefout. kan iemand mij vertellen watt probleem zou kunnen zijn en hoe op te lossen??

alvast bedankt

vincent

Bewerkt (31 januari 2011 13:20)
Ellen

Ellen

• Lid sinds 01 februari 2011
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 1 februari 2011
  • 16:17

vinnieboJ;93217
hallo allemaal ben net nieuw hier op dit forum en heb sinds vorige week een lg gw620 ben er hartstikke blij mee alleen heb sinds gisteren een probleempje. ik kan geen apps meer installeren. ikk heb het al met 4 verschillende geprobeerd maar hij wil gewoon niet. hij download hem wel en dan gaat ie installeren en dan zegt ie opeens installatie mislukt. dan klik ik op de melding in t meldingen scherm dan krijg ik t bericht installatiefout. kan iemand mij vertellen watt probleem zou kunnen zijn en hoe op te lossen??

alvast bedankt

vincent
Ik heb precies hetzelfde probleem helaas..

Nu kwam ik op internet een “oplossing” tegen waarbij stond dat je een aantal data en cache dingen moest verwijderen. Dit heb ik gedaan. Wanneer ik de market in wil moet ik mij opnieuw aanmelden bij google/gmail.. Maar dan krijg ik continu dezelfde fout: “kan geen betrouwbare gegevensverbinding met de server tot stand brengen”

Ook mijn contactenlijst is ineens leeg.. En mijn internet werkt niet meer. Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Of zit er niets anders op dan terug naar fabrieksinstellingen?

Bewerkt (1 februari 2011 16:17)
vinnieboJ

vinnieboJ

• Lid sinds 31 januari 2011
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 2 februari 2011
  • 14:19

Ellen;94047
Ik heb precies hetzelfde probleem helaas..

Nu kwam ik op internet een “oplossing” tegen waarbij stond dat je een aantal data en cache dingen moest verwijderen. Dit heb ik gedaan. Wanneer ik de market in wil moet ik mij opnieuw aanmelden bij google/gmail.. Maar dan krijg ik continu dezelfde fout: “kan geen betrouwbare gegevensverbinding met de server tot stand brengen”

Ook mijn contactenlijst is ineens leeg.. En mijn internet werkt niet meer. Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Of zit er niets anders op dan terug naar fabrieksinstellingen?

ik denk dat er inderdaat niks anders opzit dan trug naar de fabrieksinstellingen te gaan ja maar weet t niet zeker dus ik zou er als ik jou was ff mee naar een telefoon winkel gaan ofzo. en vragen of hun er wat aan kunnen doen.

veel succes!!

mvg vincent

Bewerkt (2 februari 2011 14:19)
holie2

holie2

• Lid sinds 03 oktober 2010
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 20 februari 2011
  • 21:13

Ik krijg dat niet aan de praat???? dat LG Mobile update
Alle USB drivers 5 keer geinstalleerd maar naks!!!

Bewerkt (20 februari 2011 21:13)
Renate1970

Renate1970

• Lid sinds 15 februari 2010
  • Berichten 225
  • Reputatie 0
  • 9 mei 2011
  • 16:28

charrieharrie ik maak even een nieuw topic bericht aan. Je heb problemen met de LG GW620, maar je hebt een ander probleem als waarmee dit draadje begon ooit

Bewerkt (9 mei 2011 16:28)

Samsung Galaxy S7 Edge

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.