Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Rutger64

Rutger64

• Lid sinds 10 mei 2010
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 11 mei 2010
  • 00:06

De info over de GW620 is schaars, dus ik wou het volgende toch even hier delen. Ik probeer al enige tijd de ideale setting te vinden om video te rippen naar het juiste formaat om deze schermvullend te krijgen op de GW620. Eindelijk is het mij gelukt met Movavi Videosuite. Kies voor Output Format MPEG4 (Ipod/Mp4). Kies vervolgens voor h.263. Het is aan te raden om bij opties niet voor de hoogste kwaliteit te kiezen (Highest), want dit neemt wel erg veel bestandsruimte in (tv serie van 45 minuten komt op bijna 500MB), maar bij de standaard medium kwaliteit is de beeldkwaliteit te slecht (er zijn dan veel blokjes zichtbaar. Nu is het bestandje dan ook ca 110MB voor dezelfde tv serie. Kies je voor Medium High (135MB voor 45 min tv serie, dan is de kwaliteit merkbaar beter, maar nog steeds bij snelle beelden zie je veel blokjes. Kies je voor High, dan neemt hetzelfde filmpje ca. 190MB in beslag, maar dan is de kwaliteit ook goed (genoeg) te noemen. Druk nu op ok.
Terug bij Settings haal je het vinkje weg bij “Video same as input”. Stel beeldformaat in op 480x320, fps: 15 (niet 18 of nog hoger), Resize Method: Crop. Resize Quality: Normal (fast) is goed genoeg, maar je kan voor Best (slow) kiezen, weinig verschil. Het filmpje is nu perfect beeldvullend op je GW620. Ik heb ook het gratis Format Factory geprobeerd, goed programma, snel, maar daarmee kan je niet croppen en dus hou je 2 zwarte balken onder en boven in je beeldscherm. Ik hoop dat iemand er iets aan heeft. Ik heb me rot gezocht en kon nergens iets vinden, vandaar. Wellicht weet iemand een gratis programma waar dit ook mee kan (ipv Movavi waar je voor moet betalen en dat wat trager is dan format factory)? Wellicht heeft iemand een andere methode die mooi, schermvullend, beeld geeft?

Bewerkt (22 april 2013 12:23)
i_like_android

i_like_android

• Lid sinds 11 juli 2009
  • Berichten 2497
  • Reputatie 10
  • 11 mei 2010
  • 07:40

Welkom Rutger64 op het AW forum en bedankt voor deze tip.

Bewerkt (22 april 2013 12:23)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.