Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Mahoema

Mahoema

• Lid sinds 24 mei 2010
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 24 mei 2010
  • 22:38

Hallo,

Ik heb nu twee maanden een LG GW620 icm een T-Mobile abo. Ben verder zeer tevreden over telefoon en systeem (de volgende wordt cker ook Android), tot op een zeker moment drie weken geleden. Plotsklaps, zonder maar een instelling te wijzigen of een app te installeren, kreeg ik een zwarte fout-log nadat ik het toestel aandeed. Toen ik vervolgens verder ging, kwam het bericht dat berichten.android onverwachts gestopt is. Als ik daarna andere apps gebruik, als browser of contacten (en bijna alle andere apps), is het proces iedere keer onverwachts gestopt.

Na diverse dëinstallaties die geen uitkomst boden, wil ik proberen het toestel terug te brengen naar de fabrieksinstellingen. Dit is echter niet mogelijk omdat de instellingen app ook onverwachts is gestopt. Ik kan dus nooit bij de fabrieksinstellingen komen.

Wie heeft een idee wat ik nog kan proberen, want heb er weinig behoefte aan het toestel ter reparatie op te sturen.

Alvast bedankt! Grt. Matthijs

Bewerkt (22 april 2013 12:24)
Mahoema

Mahoema

• Lid sinds 24 mei 2010
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 24 mei 2010
  • 23:46

Ook schermvergrendeling werkt niet meer, na het vergrendelen unlockt 'ie bij een enkele touch. De home-button geeft nog wel feedback, maar werkt ook niet meer. En dat alles zonder ook maar iets te wijzigen of instaleren.

froghn

froghn

• Lid sinds 20 april 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 25 mei 2010
  • 08:25

Mahoema;21655
Hallo,

Ik heb nu twee maanden een LG GW620 icm een T-Mobile abo. Ben verder zeer tevreden over telefoon en systeem (de volgende wordt cker ook Android), tot op een zeker moment drie weken geleden. Plotsklaps, zonder maar een instelling te wijzigen of een app te installeren, kreeg ik een zwarte fout-log nadat ik het toestel aandeed. Toen ik vervolgens verder ging, kwam het bericht dat berichten.android onverwachts gestopt is. Als ik daarna andere apps gebruik, als browser of contacten (en bijna alle andere apps), is het proces iedere keer onverwachts gestopt.

Na diverse dëinstallaties die geen uitkomst boden, wil ik proberen het toestel terug te brengen naar de fabrieksinstellingen. Dit is echter niet mogelijk omdat de instellingen app ook onverwachts is gestopt. Ik kan dus nooit bij de fabrieksinstellingen komen.

Wie heeft een idee wat ik nog kan proberen, want heb er weinig behoefte aan het toestel ter reparatie op te sturen.

Alvast bedankt! Grt. Matthijs

Dit las ik ergens:

On the EVE to do a FACTORY RESET or DATA RESET
enter in 3845#*620# in the dialer to get in to LG’s hidden menu. From there, you can do many things.

DiscoFrisko

DiscoFrisko

• Lid sinds 20 maart 2010
  • Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 25 mei 2010
  • 14:42

Ik heb onlangs mijn GW620 ook moeten resetten.
Ik had via de software update tool de meest recente software op mijn gsm gezet, maar bij het heropstarten kreeg ik constant foutmeldingen, en was mijn telefoon volledig onbruikbaar geworden.

Druk tegelijkertijd op de knoppen volume down aan de linkerkant + menutoets vooraan in het midden + camera toets aan de rechterkant. Na een aantal seconden zal je de vraag krijgen of je een factory reset wil doen.

Hou er rekening mee dat alle contacten en software volledig gewist zullen zijn!

Succes…

Mahoema

Mahoema

• Lid sinds 24 mei 2010
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 26 mei 2010
  • 09:14

Froghn;21667
Dit las ik ergens:

On the EVE to do a FACTORY RESET or DATA RESET
enter in 3845#*620# in the dialer to get in to LG’s hidden menu. From there, you can do many things.

DiscoFrisko;21704
Ik had via de software update tool de meest recente software op mijn gsm gezet, maar bij het heropstarten kreeg ik constant foutmeldingen, en was mijn telefoon volledig onbruikbaar geworden.

Druk tegelijkertijd op de knoppen volume down aan de linkerkant + menutoets vooraan in het midden + camera toets aan de rechterkant. Na een aantal seconden zal je de vraag krijgen of je een factory reset wil doen.

Succes…

Beide opties werken, zal ze vandaag uitproberen. Alvast bedankt!

Bewerkt (22 april 2013 12:23)
Mahoema

Mahoema

• Lid sinds 24 mei 2010
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 26 mei 2010
  • 22:07

Bedankt voor de mogelijkheden, froghn en DiscoFrisko! Het is gelukt! Heb zelf voor het hidden menu gekozen, maar met de actie van DiscoFrisko kom je er ook.

Bewerkt (22 april 2013 12:17)
DiscoFrisko

DiscoFrisko

• Lid sinds 20 maart 2010
  • Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 27 mei 2010
  • 15:30

Mijn methode is er dacht ik gekomen na klachten van gebruikers die zelf niet meer in het menu raakten, en dus hun telefoon helemaal niet meer konden resetten.

Ook bij mij was dat het geval. Vandaar de nieuwe methode via externe knoppen…

Bewerkt (22 april 2013 12:15)
patje

patje

• Lid sinds 12 augustus 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 13 augustus 2010
  • 10:39

als ik de fabrieksinstellingen terugzet werken de browser en de youtube applicatie nog wel? deze waren voorgeinstalleerd toen ik hem kreeg. heb de telefoon nog maar net en heb nog geen contacten en foto's enz. erop staan. alleen de apps killer had ik geistalleerd maar dat kan ik nog een keertje doen. Ik had namelijk een vastloper en nu werkt de browser niet meer. Kan nergens een oplossing vinden dus ik denk dat ik hem maar ga resetten dan

Bewerkt (22 april 2013 12:33)
glangy

glangy

• Lid sinds 05 januari 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 5 januari 2011
  • 13:10

DiscoFrisko;21704

Succes…

Is het android-programma dan ook gewist?
en zo ja… waar kun je het dan opnieuw downloaden?

Bewerkt (5 januari 2011 13:10)
glangy

glangy

• Lid sinds 05 januari 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 5 januari 2011
  • 13:12

DiscoFrisko;21704

Succes…

Kun je het ook als je te veel patroonpogingen hebt gedaan?

Bewerkt (5 januari 2011 13:12)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.