Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

marcovanderhaar

marcovanderhaar

• Lid sinds 13 juni 2010
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 9 juli 2010
  • 21:05

Hallo allemaal.

Sinds een paar weken ben ik bezitter van de LG gw 620.
Opzich was ik zeer tevreden ondanks de slechte verhalen die je zo op internet leest.

Nu zit ik sinds eergisteren met het probleem dat mijn touchscreen niet lekker meer werkt.
Af en toe werkt die gewoon helemaal niet, dan kan ik drukken wat ik wil maar hij opent niet de applicatie waar ik op druk.

Ook af en toe opent die een hele andere applicatie die een stuk onder of naast de applicatie staat die ik opvraag.

Nu vraag ik me af of dit een hardware probleem is of dat dit gewoon op te lossen is met een nieuwe firmware of iets dergelijks.

Ik denk eerlijk gezegt dat het een hardware probleem is aangezien ik mijn toestel al naar de fabrieksinstellingen heb gereset en het probleem nog niet verholpen is.

Weet iemand misschien wat ik er aan kan doen?

Gr. Marco van der Haar

Bewerkt (22 april 2013 12:28)
marcelkruijer

marcelkruijer

• Lid sinds 19 juli 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 19 juli 2010
  • 11:01

Ik dacht dat ik gevrijwaard was van dit soort problemen. Tot op heden nauwelijks problemen met dit toestel, maar sinds gister registreert mijn tochscreen op een andere plek dan dat ik het heb aangeraakt. Met een programmatje in het ‘geheime menu’ dit gecontroleerd. 5 van de 10 aanrakingen registeert mijn GW620 ongeveer een halve centimeter naar links. Dit betekent dat hierdoor andere programma's starten dan ik wil en ik bepaalde knoppen helemaal niet kan gebruiken aangezien die teveel naar rechts op het scherm staan.
Vanmiddag maar eens met Belcompany bellen om te horen wat ze hiermee gaan doen.

Xaffax

Xaffax

• Lid sinds 19 juli 2010
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 19 juli 2010
  • 13:37

Meestal als mijn Gw620 raar begint te doen is het omdat er teveel programmas in de achtergrond draaien. Task killer is een must om de gw620 draaiende te houden.

Als task killer niet werkt zou ik eerst eens de batterij uit het toestel halen, daarna er weer in stoppen en opnieuw opstarten.
Ik weet niet of het toestel nog een betere reset mogelijkheid heeft. Die heb ik tot nu toe nog nooit nodig gehad.

marcelkruijer

marcelkruijer

• Lid sinds 19 juli 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 19 juli 2010
  • 14:06

marcelkruijer;27852
Ik dacht dat ik gevrijwaard was van dit soort problemen. Tot op heden nauwelijks problemen met dit toestel, maar sinds gister registreert mijn tochscreen op een andere plek dan dat ik het heb aangeraakt. Met een programmatje in het ‘geheime menu’ dit gecontroleerd. 5 van de 10 aanrakingen registeert mijn GW620 ongeveer een halve centimeter naar links. Dit betekent dat hierdoor andere programma's starten dan ik wil en ik bepaalde knoppen helemaal niet kan gebruiken aangezien die teveel naar rechts op het scherm staan.
Vanmiddag maar eens met Belcompany bellen om te horen wat ze hiermee gaan doen.

Belcompany geeft aan dat t toestel opgestuurd moet worden. Zou met de software te maken hebben. Heb toestel net 2/3 weken en ben hem meteen evenlang kwijt. Hoop wel dat het hiermee wordt opgelost….

Robin_

Robin_

• Lid sinds 20 maart 2010
  • Berichten 88
  • Reputatie 0
  • 20 juli 2010
  • 22:58

marcovanderhaar;26851
Weet iemand misschien wat ik er aan kan doen?

Gr. Marco van der Haar

in de koelkast leggen voor 5 min…

het is mij ook opgevallen de afgelopen weken dat mijn touchscreen slecht werkte. zeker als hij warm aanvoelde (in de zon gelegen etc.) na een korte afkoelperiode werkte hij weer perfect…
als je geen koelkast in de buurt hebt, is bediening met het toetsenbord (pijltjes) de beste oplossing. Toegeven. Beide zijn workarounds. Het touchscreen is ook mijn grootste minpunt aan dit toestel

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.