Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Heb je alles goed ingesteld? Simkaart gecheckt? Anders probeer eens met een andere sim. Als dat wel werkt naar je provider toe
Ik heb geen problemen er mee.. Al moet ik zeggen dat er momenteel maar 1 modem voor beschikbaar is, dus niet andere modems kunt flashen..
thvmh;370402Is gloednieuwe simkaart …
Heb je alles goed ingesteld? Simkaart gecheckt? Anders probeer eens met een andere sim. Als dat wel werkt naar je provider toe
XiPHiAS;370658
Is gloednieuwe simkaart …
Het werkt, maar soms als ie van wifi komt duurt het ERG lang eer hij op mobile data overschakeld.
En soms wil je verbinding maken dan zit je maar te prullen …
erg lang : gehele tijd, soms gewoon niet
toestel restarten hebt, dan heb ik onmiddellijk 3G
niemand met dit probleem?
provider? al een keer geprobeerd ze niet automatisch op te vragen maar via apn handmatig? (loste mijn probleem met T-Mobile op)
dtown;371979
provider? al een keer geprobeerd ze niet automatisch op te vragen maar via apn handmatig? (loste mijn probleem met T-Mobile op)
XiPHiAS;372058
Proximus (België)
Waar kan ik de APN handmatig instellen? Ik neem aan instellen dat ie enkel Proximus gebruiken en dus soort van roaming uitschakelen?
Ik had hetzelfde probleem. APN gewist en opnieuw ingesteld. Door 1 of andere reden waren mijn instellingen niet meer dezelfde als voorgeschreven. Probleem opgelost.
Heb nu een dikke week de nexus 4 in gebruik, begint een beetje geinstalleerd te geraken zoals, ik dat wil … Maar ik,struikel met één erg vervelend probleem …
Als ik ergens op een onbekende locatie kom/ben en er is geen wifi voorhanden, dan werkt mijn mobiledata zelden tot nooit. Zijn ernnog mensen die,dit probleem hebben. Erg vervelend want wifi en data enkele, keren uitschakelen of,het toestel herstarten werkt soms, maar da is echt vervelend.