Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Mennings

Mennings

• Lid sinds 29 april 2011
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 20 januari 2013
  • 21:35

Zo de ergste nachtmerrie is nu waarheid geworden.Na een ongelukkige botsing met een vriend is mijn Nexus uit de hand gevallen.En ondanks een bumper viel de telefoon face down op een betonnen vloer.Resultaat scherm totaal in barsten.:cry::cry:

Reageren doet hij ook niet meer.Gaat nog wel aan e.d maar vegen over het scherm geeft geen resultaat.
Verbinden via usb gaat nog wel althans zover dat de Nexus wel gezien word maar ik hier verder niet in kan.

Morgen maar eens met LG bellen over wat de mogelijkheden zijn omtrent reparatie of wat dan ook.

hoop dat het geen problemen op gaat leveren omdat de telefoon bij Saturn in Bocholt gekocht is.

Bewerkt (24 april 2013 16:11)
appileh

appileh

• Lid sinds 21 februari 2011
  • Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 20 januari 2013
  • 22:12

Je hebt gewoon garantie bij LG,ik bedoel een reparatie is overal geldig. De kosten zijn nu wel voor jou natuurlijk.

Mennings

Mennings

• Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 20 januari 2013
  • 22:38

belangrijker zal ik vinden dat hij gerepareerd KAN worden in NL.

Rest zal toch via de verzekering van tegenpartij lopen

ibsonic

ibsonic

• Lid sinds 06 juli 2011
  • Berichten 2768
  • Reputatie 20
  • 21 januari 2013
  • 20:46

appileh;375893
Je hebt gewoon garantie bij LG,ik bedoel een reparatie is overal geldig. De kosten zijn nu wel voor jou natuurlijk.

Nou, zeg dat niet te snel !

Mennings;375907
belangrijker zal ik vinden dat hij gerepareerd KAN worden in NL.

Rest zal toch via de verzekering van tegenpartij lopen

Laat dit even weten, ben zelf echt benieuwd.

Genntchu

Genntchu

• Lid sinds 03 december 2009
  • Berichten 192
  • Reputatie 0
  • 21 januari 2013
  • 21:43

Je zegt dat je een botsing hebt gehad. Verzekering zal moeilijk doen en zeggen dat het jouw schuld is. Zorg dat er in de verklaring te staan komt dat hij tegen jou aan is gebotst.

Mennings

Mennings

• Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 23 januari 2013
  • 22:30

ibsonic;376119
Laat dit even weten, ben zelf echt benieuwd.

Nu inmiddels al een hoop wijzer,v/d week als eerste contact gehad met LG en de mededeling gekregen dat alle hardware in NL gerepareerd konden worden.Moest maar naar Belcompany/Phonehouse gaan voor aanbieden ter reparatie.Daar aangekomen was bij beiden het toestel niet bekend in het systeem en daardoor niet bij hen te repareren.Via persoon een tip gekregen dat ik naar een oud collega van hem moest gaan bij een KPN BC.Maar ook hier de mededeling hij komt niet voor in het systeem en daardoor mag hij niet gerepareerd worden.

Contact opgenomen bij Saturn in Bocholt waar de telefoon gekocht is en hier te horen gekregen dat hij via de service van hen gemaakt kan worden en dat je moest rekenen op ruim 200 euro!! Dit schijnt overigens nog mee te vallen tov een S3 240 euro.

Nu even verder wezen zoeken en terecht gekomen bij Startseite | w-support.com waar het scherm voor 115 euro vervangen word all-inn.
Komen alleen dan de verzendkosten bij.Maar woon kort aan de grens en heb familie in Duitsland kort bij wonen dus dat is het probleem en kosten niet.Dus mensen die deze telefoon hebben doe er rustig mee want je hebt een hoop gedoe voor hij gerepareerd is.

nimc

nimc

• Lid sinds 04 oktober 2011
  • Berichten 102
  • Reputatie 0
  • 23 januari 2013
  • 22:49

Ik zou alsnog even contact opnemen met lg.
Ze zeiden dat hij in nl gerepareert kan worden.
Leg het verhaal even bij hun voor.
Misschien is er een oplossing voor.

AndroidGeert

AndroidGeert

• Lid sinds 09 november 2011
  • Berichten 1693
  • Reputatie 20
  • 23 januari 2013
  • 23:36

En de S III kan ik in Eindhoven laten repareren voor 159, dus de prijs valt niet mee.

Sorry voor die (misschien'e teleurstellende) mededeling, maar het is zo.
Bij www.gsm-eindhoven.nl

Een Nexus kan daar nog niet gerepareerd worden voor zover ik weet.

Geert

Telefoons:
- OnePlus One
- OnePlus Two

ibsonic

ibsonic

• Lid sinds 06 juli 2011
  • Berichten 2768
  • Reputatie 20
  • 23 januari 2013
  • 23:45

Mennings;376788
Nu inmiddels al een hoop wijzer,v/d week als eerste contact gehad met LG en de mededeling gekregen dat alle hardware in NL gerepareerd konden worden.Moest maar naar Belcompany/Phonehouse gaan voor aanbieden ter reparatie.Daar aangekomen was bij beiden het toestel niet bekend in het systeem en daardoor niet bij hen te repareren.Via persoon een tip gekregen dat ik naar een oud collega van hem moest gaan bij een KPN BC.Maar ook hier de mededeling hij komt niet voor in het systeem en daardoor mag hij niet gerepareerd worden.

Contact opgenomen bij Saturn in Bocholt waar de telefoon gekocht is en hier te horen gekregen dat hij via de service van hen gemaakt kan worden en dat je moest rekenen op ruim 200 euro!! Dit schijnt overigens nog mee te vallen tov een S3 240 euro.

Nu even verder wezen zoeken en terecht gekomen bij Startseite | w-support.com waar het scherm voor 115 euro vervangen word all-inn.
Komen alleen dan de verzendkosten bij.Maar woon kort aan de grens en heb familie in Duitsland kort bij wonen dus dat is het probleem en kosten niet.Dus mensen die deze telefoon hebben doe er rustig mee want je hebt een hoop gedoe voor hij gerepareerd is.

Mijn Nexus 4 komt uit de US en heb eigenlijk sinds begin een probleem met de luidspreker slak als ik iemand bel.. Probleem is dat als mijn volume boven de 60% staat hoor ik een beetje gekraak.. Wat ik heb gedaan is gewoon een nieuwe onderdeel besteld die je tevens overal kunt vinden.. En morgen binnenkrijg..

Ik ga het zelf vervangen. Dit is heel erg simpel. Geldt voor alle onderdelen.

https://www.youtube.com/watch?v=AZDAIgwbXk4&feature=youtube_gdata_player

Als ik het zelf moet opsturen ter reparatie moet ik het eerst opsturen naar de US bladuebla teveel moeite dus ik doe het zelf.

Mennings

Mennings

• Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 24 januari 2013
  • 18:55

nimc;376791
Ik zou alsnog even contact opnemen met lg.
Ze zeiden dat hij in nl gerepareert kan worden.
Leg het verhaal even bij hun voor.
Misschien is er een oplossing voor.

Heb ik gedaan en omdat het toestel niet in de Benelux verkocht word kan deze ook niet gerepareerd worden in NL zowel hardware/software moet dan gebeuren in land van aankoop

ibsonic;376803
Mijn Nexus 4 komt uit de US en heb eigenlijk sinds begin een probleem met de luidspreker slak als ik iemand bel.. Probleem is dat als mijn volume boven de 60% staat hoor ik een beetje gekraak.. Wat ik heb gedaan is gewoon een nieuwe onderdeel besteld die je tevens overal kunt vinden.. En morgen binnenkrijg..

Ik ga het zelf vervangen. Dit is heel erg simpel. Geldt voor alle onderdelen.

https://www.youtube.com/watch?v=AZDAIgwbXk4&feature=youtube_gdata_player

Als ik het zelf moet opsturen ter reparatie moet ik het eerst opsturen naar de US bladuebla teveel moeite dus ik doe het zelf.

Vergeet dan niet dat alle garantie vervalt als je dit zelf doet.

Ikzelf heb vanmiddag contact gehad met www-w-support.de en ik kan hem via mijn nichtje (in duitsland 10 km hier vandaan) naar hen versturen en de kosten bedragen dan 112,50 incl btw EN verzenden.En de garantie blijft bestaan omdat dit bedrijf reparaties uitvoert in opdracht van LG Duitsland
Reparatie zal 8-10 dagen duren dus ff doorbijten nog.

Bewerkt (24 april 2013 16:12)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.