Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Lieke67

Lieke67

• Lid sinds 28 januari 2013
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 29 januari 2013
  • 12:40

Wat is bij jullie het gemiddelde scherm (display) verbruik door de accu? Ik heb de helderheid op automatisch staan en automatische uitschakeltijd op 1 minuut en bij mij is het de grootste verbruiker met 45%?! Ik gebruik het toestel niet echt intensief, dus daar kan het volgens mij niet aan liggen.... En weet iemand waar je de duur dat je je telefoon daadwerkelijk gebruik hebt kunt zien?

Bewerkt (21 mei 2013 13:36)
DKjordy

DKjordy

• Lid sinds 22 oktober 2012
  • Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 29 januari 2013
  • 15:04

Het is eigenlijk toch best logisch dat je scherm het meeste verbruikt, als je voor de rest bijna niets gebruikt. Ik speel bijvoorbeeld Great Big War game, en die neemt 35% in beslag. Overige kleine dingen nemen 40% en het scherm neemt 25% in. Stel je voor dat ik niet zou gamen, zou die 35% worden verdeeld over het scherm en over de andere kleine dingen waardoor het percentage van me scherm omhoog schiet naar 40%

ibsonic

ibsonic

• Lid sinds 06 juli 2011
  • Berichten 2768
  • Reputatie 20
  • 30 januari 2013
  • 18:45

Die percentages moet je niet naar kijken. Als je al die percentages bij elkaar optelt kom je uit op 100%.. Als je klikt op scherm. En kijkt naar scherm tijd hoort daar een redelijk getal te staan. Dit is ook tevens het belangrijkste.. Ik haal met goed gebruik ongeveer 4 uur scherm tijd.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren