Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

JJ10

JJ10

• Lid sinds 12 februari 2011
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 6 februari 2013
  • 11:24

Hallo allemaal, Ik heb nu ongeveer 1 maand mijn Nexus 4 en ben er eigenlijk heel tevreden over. Helaas heb ik wel af en toe last van een spontane reboot. Ik kon hier niet direct iets over vinden op het Forum dus vandaar deze nieuwe discussie. Indien ik last heb van zo'n reboot zie ik in de meeste gevallen de X oplichten op het scherm zoals bij het aanzetten van het toestel, maar kan ik na 10 seconden het toestel wel weer gewoon gebruiken. Hierbij moet ik soms wel mijn PIN invoeren en soms niet. Het lijkt er dus op dat het geen volledige reboot is. Ik heb hier wel wat over gevonden op internet maar het is maar minimaal. Het lijkt te maken te hebben met de Location Service van google(android). Op het moment dat ik deze service dan ook uitzet heb ik geen last meer van deze reboots. Op dit moment gebruik ik mijn telefoon dan ook zonder deze Location Service. Dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dus ben daarom benieuwd of jullie dit probleem (her)kennen, ook ervaren, of zelfs een oplossing weten. Mijn Nexus draait op Stock Rom 4.2.1 Ik hoor graag van jullie. Groet JJ

Bewerkt (21 mei 2013 13:39)
Verwijderd_Account_44451

Verwijderd_Account_44451

• Lid sinds 05 februari 2012
  • Berichten 4099
  • Reputatie 140
  • 6 februari 2013
  • 12:39

[QUOTE=JJ10;380043]Hallo allemaal, Ik heb nu ongeveer 1 maand mijn Nexus 4 en ben er eigenlijk heel tevreden over. Helaas heb ik wel af en toe last van een spontane reboot. Ik kon hier niet direct iets over vinden op het Forum dus vandaar deze nieuwe discussie. Indien ik last heb van zo'n reboot zie ik in de meeste gevallen de X oplichten op het scherm zoals bij het aanzetten van het toestel, maar kan ik na 10 seconden het toestel wel weer gewoon gebruiken. Hierbij moet ik soms wel mijn PIN invoeren en soms niet. Het lijkt er dus op dat het geen volledige reboot is. Ik heb hier wel wat over gevonden op internet maar het is maar minimaal. Het lijkt te maken te hebben met de Location Service van google(android). Op het moment dat ik deze service dan ook uitzet heb ik geen last meer van deze reboots. Op dit moment gebruik ik mijn telefoon dan ook zonder deze Location Service. Dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dus ben daarom benieuwd of jullie dit probleem (her)kennen, ook ervaren, of zelfs een oplossing weten. Mijn Nexus draait op Stock Rom 4.2.1 Ik hoor graag van jullie. Groet JJ[/QUOTE] ik heb mijn n4 ook nu een maand en van reboots nog niks gemerkt ik,wel heb ik boven de volume knop als je daar duwt da je een tikske hoort zo das al ,sederd 2 weken is ie geroot met custom rom en draaid als een zonnetje

JJ10

JJ10

• Lid sinds 12 februari 2011
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 8 februari 2013
  • 10:27

Ik heb er nog iets meer over gevonden op internet, het betreft een bekend probleem en zou in de volgende release (4.2.2) niet meer voor mogen komen: [url=http://code.google.com/p/android/issues/detail?can=2&start=0&num=100&q=&colspec=ID%20Type%20Status%20Owner%20Summary%20Stars&groupby=&sort=&id=39912]Issue 39912 - android - Galaxy Nexus Random Reboots on Android 4.2 JOP40C - Android - An Open Handset Alliance Project - Google Project Hosting[/url]

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.