Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

dendirk

dendirk

• Lid sinds 13 oktober 2009
  • Berichten 502
  • Reputatie 0
  • 7 april 2013
  • 10:31

Hallo,

Ik heb al enkele keren gehad dat het scherm niet wil uitgaan (staat op 30sec) als ik dan reboot is het opgelost maar ik hoop hier het antwoord te vinden.

Dank

Bewerkt (21 mei 2013 14:26)
Stalkerken

Stalkerken

• Lid sinds 06 november 2012
  • Berichten 56
  • Reputatie 0
  • 8 april 2013
  • 21:42

Heb in ook soms voor, is volgens mij een bugje ;-)

Bewerkt (21 mei 2013 14:28)

Join Hattrick!!!Het meest verslavende online voetbalmanagerspel!

Verwijderd_Account_44451

Verwijderd_Account_44451

• Lid sinds 05 februari 2012
  • Berichten 4099
  • Reputatie 140
  • 9 april 2013
  • 07:49

hier geen probleem daarmee

TheCeet

TheCeet

• Lid sinds 20 februari 2013
  • Berichten 36
  • Reputatie 0
  • 9 april 2013
  • 17:09

Ook hier nog nooit dat probleem gehad.
Afgelopen weekend nog eens terug gezet naar factory settings. En nog niet tegen gekomen.

dante_mertens

dante_mertens

• Lid sinds 05 juli 2013
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 5 juli 2013
  • 18:46

TheCeet
Ook hier nog nooit dat probleem gehad.
Afgelopen weekend nog eens terug gezet naar factory settings. En nog niet tegen gekomen.

ik heb dit dus ook constant met m'n Samsung galaxy s3 mini… heel irritant omdat ik een houder met een schermklepje heb, dus zie het soms niet dat scherm aan blijft… in reviews hebben ze het steeds over de matige batterij van deze telefoon, hetgeen met de meeste smartphones wel is, maar als op de koop toe je scherm nog eens aan blijft nadat je hem nietsvermoedend in je zak steekt gaat het ding al helemaal niet lang mee.
time out staat bij mij ook op 30 seconden ingesteld en het gebeurt idd niet elke keer maar als het gebeurt is het steeds waar ik 'm niet kan opladen natuurlijk.. typisch…

het absurde is, mijn vorige smartphone was een goedkoop dingetje van Medion, buiten het feit dat die heel erg traag was, was die vrij goed… maar die had dat probleem ook dat soms het scherm aan bleef… dus denk dat het misschien met Android te maken heeft ipv met de hardware?!

van de andere kant, als je op internet kijkt merk je dat ook I-phones dit soms hebben dus toch niet Android?!
weet niet wat het is maar het is storend, ga me een gewoonte maken om telkens manueel met het knopje scherm uit te schakelen… belachelijk als je kijkt welke technologie er allemaal in huidige smartphones zit maar men er toch niet in slaagt om een schermpje automatisch te doen uitgaan.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.