Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Pas op met benchmarks.. Er zijn mensen die hun Nexus 4 weg konden gooien.. Door overbelaste CPU en gele vlekken op scherm doordat je toestel heel heet wordt. Ikzelf vind het sowieso nutteloos
Met mn S3 deed ik dit regelmatig, toen ik de N4 net had en een veel lagere score haalde terwijl het toestel merkbaar sneller is heb ik geen benchmark meer gebruikt.
ibsonic;398838
Pas op met benchmarks.. Er zijn mensen die hun Nexus 4 weg konden gooien.. Door overbelaste CPU en gele vlekken op scherm doordat je toestel heel heet wordt. Ikzelf vind het sowieso nutteloos
angelo35;398880
da klinkt niet goed
Een benchmark is niet meer dan ******tje vergelijken, het gaat erom wat je er mee doet
Audiowaste;398893
Een benchmark is niet meer dan ******tje vergelijken, het gaat erom wat je er mee doet
ik weet scores zeggen niet alles ,maar wie heeft op zn n4 al antutu laten lopen en welke score behaald ?ikzelf daarnet even en beland op 21136