Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik wil niet lullig zijn maar jij bent niet de eerste die er naar vraagt,
daarom heeft dit mooie forum een zoek functie.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2015469 deze toolkit kan je gebruiken om dit heel makkelijk te doen ,dit geeft gevolgen da je volledige controle hebt ja maar dat is het ook ,normaal kan je nog updaten via ota dan
Bedankt Angelo35, je bent helemaal top!
Hoe kan je nou een handtekening zetten in een mail? WTF DUDE?
Hij start niet meer op, sinds ik hem heb geroot!
Ik moest langer dan 2 min wachten, en hij ging steeds opnieuw opstarten. Dus heb ik de kabel eruit getrokken, en nu start hij niet meer?
dat is nie slim om de kabel eruit te trekken he ,krijg je hem nog in recovery ?vol up power knop en vol down knop induwen
Beste mensen,
Ik heb mijn Nexus 4 geroot met Nexus Root Toolkit v1.7.2 | WugFresh.
Dit verliep prima, ik heb nu 2 bestandjes op mijn Nexus-schijf. Deze zijn ‘TWRP’ en !ReadyToFlash, ook zie ik een file met
'busybox-stericson' en toolbox-stericson.
Zou ik nog steeds OTA (Android Update) kunnen ontvangen?
Toestel: LG Nexus 4
Kernel-versie:
3.4.0-perf-gf43c3d9
android-build@vpbs1.mtv.corp.google.com #1
Mon Jun 17 16:55:05 PDT 2013
Build-nummer: JWR66Y
Alvast hartelijk dank.
ik dacht je vraag beantwoord te hebben in je vorige topic ,normaal moet da nog kunnenb
Beste mensen,
Hierbij een simpele vraag, ik heb een Google Nexus 4, ben daar tevreden over, nou wil ik hem rooten, dus alle Admin rechten erin krijgen.
Heeft dit gevolgen voor mij telefoon?
En als ik mijn Nexus 4 ga rooten, ontvang ik dan nog Update's van Android via OTA? (Automatisch Android update).
Dank alvast.