Ik heb een Nexus 4, met Franco Kernel, vandaag had ik nog 190 nightly en kon update naar 191, dit deed ik dus met de Franco Kernel Updater, maar na het downoaden, en automatisch-flashen, kreeg ik opeens een zwart scherm!
Nu kan ik alleen in de bootloader/recovery komen.. Een reset helpt niet..
Heel lang op de aan/uit knop drukken ook niet, dan zie ik alleen het rode led-lampje knipperen. Als ik de Nexus normaal opstart, blijft mijn scherm zwart..
Kan iemand mij aub helpen? Dank jullie wel..
Hoe kan je nou een handtekening zetten in een mail? WTF DUDE?
Beste mensen, Ik heb een Nexus 4, met Franco Kernel, vandaag had ik nog 190 nightly en kon update naar 191, dit deed ik dus met de Franco Kernel Updater, maar na het downoaden, en automatisch-flashen, kreeg ik opeens een zwart scherm! Nu kan ik alleen in de bootloader/recovery komen.. Een reset helpt niet.. Heel lang op de aan/uit knop drukken ook niet, dan zie ik alleen het rode led-lampje knipperen. Als ik de Nexus normaal opstart, blijft mijn scherm zwart.. Kan iemand mij aub helpen? Dank jullie wel.. :(
Beste mensen,

Ik heb een Nexus 4, met Franco Kernel, vandaag had ik nog 190 nightly en kon update naar 191, dit deed ik dus met de Franco Kernel Updater, maar na het downoaden, en automatisch-flashen, kreeg ik opeens een zwart scherm!
Nu kan ik alleen in de bootloader/recovery komen..
Een reset helpt niet..
Heel lang op de aan/uit knop drukken ook niet, dan zie ik alleen het rode led-lampje knipperen.
Als ik de Nexus normaal opstart, blijft mijn scherm zwart..
Kan iemand mij aub helpen?
Dank jullie wel..
Hoe kan je nou een handtekening zetten in een mail? WTF DUDE?