Sinds een aantal dagen heb ik de 4.4 update binnen gekregen op mijn Nexus 4 en Nexus 7 (2012). Ik kwam alleen het volgende probleem tegen: wanneer ik via bluetooth muziek stream naar mijn Loewe Speaker 2 Go, dan kan ik het volume niet meer met mijn telefoon aanpassen terwijl dit wel altijd kon met 4.3. Hetzelfde probleem heb ik met mijn Nexus 7. De iPhone en HTC met 4.0 werken wel gewoon. Heeft iemand hetzelfde probleem? Is er een oplossing voor?
Met vriendelijke groeten,
Beste iedereen, Sinds een aantal dagen heb ik de 4.4 update binnen gekregen op mijn Nexus 4 en Nexus 7 (2012). Ik kwam alleen het volgende probleem tegen: wanneer ik via bluetooth muziek stream naar mijn Loewe Speaker 2 Go, dan kan ik het volume niet meer met mijn telefoon aanpassen terwijl dit wel altijd kon met 4.3. Hetzelfde probleem heb ik met mijn Nexus 7. De iPhone en HTC met 4.0 werken wel gewoon. Heeft iemand hetzelfde probleem? Is er een oplossing voor? Met vriendelijke groeten,
Beste iedereen,
Sinds een aantal dagen heb ik de 4.4 update binnen gekregen op mijn Nexus 4 en Nexus 7 (2012). Ik kwam alleen het volgende probleem tegen: wanneer ik via bluetooth muziek stream naar mijn Loewe Speaker 2 Go, dan kan ik het volume niet meer met mijn telefoon aanpassen terwijl dit wel altijd kon met 4.3. Hetzelfde probleem heb ik met mijn Nexus 7. De iPhone en HTC met 4.0 werken wel gewoon.
Heeft iemand hetzelfde probleem? Is er een oplossing voor?
Met vriendelijke groeten,