Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
De Home knop is geen fysieke knop, dus ik neem aan dat je de aan/uit knop (powerbutton) bedoelt.
Ik neem aan dat je de aan/uit(power) knop bedoelt?
blup
De Home knop is geen fysieke knop, dus ik neem aan dat je de aan/uit knop (powerbutton) bedoelt.
justin_verschoor
Ik neem aan dat je de aan/uit(power) knop bedoelt?
die powerknop maakt idd wel wa geluid als je hem aan en af legt hem de mijne sederd vandaag ,op mijn witte achterkant klein plekje die nie weg te krijgen is ,zo uit doos gehaald pf
Volgens mij had alleen de eerste serie hier last van en is dit inmiddels opgelost. Die van mij is van eind december en heeft hier geen last van.
Ik ben ook sinds een paar dagen in het bezit van een nexus 5 (312k batch) en bij mijn powerknop zit toch wel degelijk wat ‘'ruimte’' ik kan hem makkelijk een beetje naar links / rechts bewegen. Bij de volume knoppen kan ik dit ook een beetje. Ik wil nu niet gaan overdrijven maar ik vroeg me toch wel af of dit zo hoort? Aangezien ik er bij mijn n4 nauwelijks ‘'beweging’' in kan krijgen.
Ook ben ik wel benieuwd hoe dit dan op lange termijn verder gaat..
Wat ik ervan begrepen heb is dat er met loszittende power knop bedoeld wordt dat je hem echt hoort rammelen als je je toestel schud of op tafel legt. Een beetje beweging zal er altijd inzitten.
insanezz
Ik ben ook sinds een paar dagen in het bezit van een nexus 5 (312k batch) en bij mijn powerknop zit toch wel degelijk wat ‘'ruimte’' ik kan hem makkelijk een beetje naar links / rechts bewegen. Bij de volume knoppen kan ik dit ook een beetje. Ik wil nu niet gaan overdrijven maar ik vroeg me toch wel af of dit zo hoort? Aangezien ik er bij mijn n4 nauwelijks ‘'beweging’' in kan krijgen.
Ook ben ik wel benieuwd hoe dit dan op lange termijn verder gaat..
Hallo,
Ik heb zojuist het los zittende power knop gefixt.
Voor de sommige al bekend maar op xda staat een how to hoe je de rammelende knop weg krijgt
In de video geeft hij aan dat je de hele binnenwerk eruit moet halen.
Mij is het gelukt om het te doen zonder dat je dat moet doen.
Ik heb de achterkant los gehaald (zonder schade) en daarna het zwarte kapje los geschroefd.
Daarna heb ik het stukje papier met een pincet erin gekregen.
5 minuten werk.
Resultaat geen rammelende power knop meer.
Hier is het een en ander te vinden
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2512945
Oh ja. Alles is op eigen risico natuurlijk