Sinds 3 januari ben ik een trotse bezitter van een Nexus 5 en ik moet zeggen een super fijn toestel! Direct geupdate naar android 4.4.2, dus ik weet niet of het hiervoor ook was maar ik heb een raar probleem: Als ik via het instellingen menu (icoon rechtsboven en dan “Instellingen”) wijzigingen doorvoer heb ik soms (ja helaas niet altijd) dat de geluidsniveaus van “beltoon en meldingen” en “muziek…andere media” op mute (uiterst links) staan. Heeft iemand enig idee?
Sinds 3 januari ben ik een trotse bezitter van een Nexus 5 en ik moet zeggen een super fijn toestel! Direct geupdate naar android 4.4.2, dus ik weet niet of het hiervoor ook was maar ik heb een raar probleem: Als ik via het instellingen menu (icoon rechtsboven en dan "Instellingen") wijzigingen doorvoer heb ik soms (ja helaas niet altijd) dat de geluidsniveaus van "beltoon en meldingen" en "muziek...andere media" op mute (uiterst links) staan. Heeft iemand enig idee?
Sinds 3 januari ben ik een trotse bezitter van een Nexus 5 en ik moet zeggen een super fijn toestel!
Direct geupdate naar android 4.4.2, dus ik weet niet of het hiervoor ook was maar ik heb een raar probleem:
Als ik via het instellingen menu (icoon rechtsboven en dan “Instellingen”) wijzigingen doorvoer heb ik soms (ja helaas niet altijd) dat de geluidsniveaus van “beltoon en meldingen” en “muziek…andere media” op mute (uiterst links) staan.
Heeft iemand enig idee?