Ik ben sinds gisteren ook trotse eigenaar van de nexus 5, alleen viel het mij op dat ik de powerknop een beetje op en neer kan bewegen. Voor mijn gevoel lijkt het alsof deze teveel ruimte heeft. Daarom vroeg ik me af of er meerdere mensen waren die dit ook hebben gemerkt of dit probleem ook hebben. Of hoort dit soms bij het design?
Mvg,
Beste mede nexus 5 eigenaren, Ik ben sinds gisteren ook trotse eigenaar van de nexus 5, alleen viel het mij op dat ik de powerknop een beetje op en neer kan bewegen. Voor mijn gevoel lijkt het alsof deze teveel ruimte heeft. Daarom vroeg ik me af of er meerdere mensen waren die dit ook hebben gemerkt of dit probleem ook hebben. Of hoort dit soms bij het design? Mvg, :)
[mod]Zie [url=http://androidworld.nl/forum/lg-nexus-5/56787-bekende-los-zittende-homeknop.html]Bekende los zittende powerknop [/url] Aangezien er al een topic over is gaat deze vraag op slot.[/mod]
Beste mede nexus 5 eigenaren,

Ik ben sinds gisteren ook trotse eigenaar van de nexus 5, alleen viel het mij op dat ik de powerknop een beetje op en neer kan bewegen. Voor mijn gevoel lijkt het alsof deze teveel ruimte heeft. Daarom vroeg ik me af of er meerdere mensen waren die dit ook hebben gemerkt of dit probleem ook hebben. Of hoort dit soms bij het design?
Mvg,