Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
geraak je in recovery?dat is vol up en down en powerknop indrukken.en daar eventueel eens reboot kiezen en zien wat da geeft.
Daar geraak ik in. Maar de 3 modussen hebben helaas geen effect
- recovery
- Start
- stop en dan weer opstarten.
Factory reboot werkt ook niet
Deze video gevolgd
Maar als hij aan het wissen is keert hij plots terug naar het Android teken met het rode driehoekje
Onderstaand staat er dat hij niks kan openen ?
Zal waarschijnlijk ergens een defect aan zijn zeker?
http://www.skipsoft.net/?wpdmpro=skipsoft-unified-android-toolkit-v1-2-8
probeer even de stockfirmware opnieuw te flashen met deze toolkit.
het programma geinstalleerd en snap wel ongeveer hoe het werkt.
Heeft u toevallig een soort een tutorial (tekst of video) Hoe ik het moet doen (wil niks fout doen)
Deze lijk niet echt te lukken.
In ieder geval al heel erg bedankt !
Ik denk dat ik het nu ongeveer helemaal heb
Maar flashen lukt niet omdat de telefoon geen verbinding maakt met geen enkele pc
terwijl andere producten dit wel nog kunnen
installeer met die toolkit even de drivers.of opnieuw installeren ervan.dan even pc opnieuw opstarten .als je hem aan de pc legt en je ziet in de toolkit links bij device nummers en letters staan ist gelukt om te verbinden.of probeer het op andere pc.of andere usb poort.
hier de link van de kit http://forum.xda-developers.com/google-nexus-5/orig-development/toolkit-skipsoft-android-toolkit-nexus-t2525026
staat usb foutopsporing aan??
Ik zie geen serial numbers staan
Ik denk dat niet dat de usb foutopsporing aan ligt(hij laadt wel op aan de pc)
Maar geen idee hoe ik dit kan aansteken, want ik kan niet op men gsm(al de voorbeelden zijn als je wel op je gsm kan)
Ik wou daarnet mijn Nexus uithalen om te bellen maar deze lag volledig uit. (volledig opgeladen , ervoor nog gebruikt om te bellen en niks speciaals gedaan (gebeld en sms-en)
Nu kom ik bij het opstarten niet verder dan het Google scherm. (lang de aan en uit knop eens indrukken werkt niet)
Iemand die mij kan helpen ? want lang wachten tot hij opstart lijkt niet te werken.
Alvast bedankt !