Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
ik weet niet exact wat je nu bedoeld maar ik doe een poging.
een geluid selecteren zit bij instellingen/geluid en meldingen/standaardbeltoon voor meldingen.
wil je bijv een geluid slecteren voor whatsapp dan moet je in de app zelf zijn, bij instellingen/meldingen/meldinggeluid.
bij de locatie van de geluiden kun je alleen bij komen als je toestel geroot is, die staan bij/ apparaat/system/media/audio/notifications.
de systeem geluiden staan bij apparaat/system/media/audio/ui.
ik weet niet exact wat je nu bedoeld maar ik doe een poging. een geluid selecteren zit bij instellingen/geluid en meldingen/standaardbeltoon voor meldingen. wil je bijv een geluid slecteren voor whatsapp dan moet je in de app zelf zijn, bij instellingen/meldingen/meldinggeluid. bij de locatie van de geluiden kun je alleen bij komen als je toestel geroot is, die staan bij/ apparaat/system/media/audio/notifications. de systeem geluiden staan bij apparaat/system/media/audio/ui.Bedankt voor je reactie.
Zodra je de bootloader unlocked wordt je toestel compleet gereset en daarmee data zoals foto's/bestanden enz gewist maar als je daar een backup van maakt kun je die later weer terugzetten.
Let wel op! Ik dacht dat jij de standaard geluiden bedoelde daar kun je niet bijkomen, maar inderdaad als je een map aanmaakt en daar geluiden inzet kun je ze weer gebruiken als beltoon, notificatie geluid,.
in jou geval is het dan zinloos om te rooten.
Hallo,
Na de update 6 Marshmallow, die prima verliep, kan ik de systeemgeluiden van Whatsapp en andere apps niet vinden.
Nu heb ik uit nood het google now geluid. Maar waar vind ik de locatie op de nexus 5?
Idee?
Hoor ik graag
Tune