Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

SB85

SB85

  • Lid sinds 26 mei 2017
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #1
  • 26 mei 2017
  • 11:18

Na 6 maanden in het buitenland te zijn geweest lukt het me in Nederland niet meer om te connecten met het netwerk van ben.nl. ik heb mijn telefoon al terug gezet naar fabrieksinstellingen en heb ook mijn simkaart al getest in een ander toestel, waarin deze het gewoon doet. Ik denk dus dat het aan mijn toestel ligt. Als ik onder 'mobiele providers' ga zoeken naar een beschikbaar netwerk, krijg ik geen lijst met netwerken te zien. Waar kan dit aan liggen en hoe kan ik het oplossen? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

  • Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • #2
  • 26 mei 2017
  • 20:20

Heb je al eens geprobeerd om handmatig de internet instellingen in te stellen.


https://forum.ben.nl/toestelhulp-android-41/handmatig-mijn-internet-instellen-android-marshmallow-81

OnnoJ

OnnoJ

  • Lid sinds 26 februari 2013
  • Berichten 1246
  • Reputatie 10
  • #3
  • 27 mei 2017
  • 00:01

Is het een toestel uit het buitenland? Of lukte het eerst wel met datzelfde toestel?

Staat ontvangst ingesteld voor alle netwerken (2g, 3g, 4g)?

Als er geen mobiele ontvangst is hoef je nog niet over data na te denken…

Galaxy Note II N7100 - DN 4 Root
Galaxy Note 10.1 N8010 - 4.4.2 Root
Galaxy Note 4 N910F - 6.0.1 Stock (back-up)
Galaxy Note 8 N950U1- 9.0.0
Galaxy Note 10+ N975F/DS - 10 (Main phone)
Huawei Watch - stock AW 2.0
Gear S2 Classic - stock
Galaxy Watch - stock

SB85

SB85

  • Lid sinds 26 mei 2017
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #4
  • 27 mei 2017
  • 08:00

Bedankt voor de reacties! Ik heb de internet instellingen opnieuw ingevoerd en telefoon opnieuw opgestart maar dit heeft helaas geen effect, en ik heb mobiele data en roaming aanstaan. En het is een telefoon die ik in Nederland gekocht heb 2 jaar geleden, maar vanaf het moment dat ik in het buitenland was kon ik me op geen een buitenlands netwerk aanmelden (ik heb daar toen geen aandacht aan besteed want ik deed alles met wifi) en nu dus ook niet meer op m'n Nederlandse netwerk.. ?

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.