Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Heb je al eens geprobeerd om handmatig de internet instellingen in te stellen.
https://forum.ben.nl/toestelhulp-android-41/handmatig-mijn-internet-instellen-android-marshmallow-81
Is het een toestel uit het buitenland? Of lukte het eerst wel met datzelfde toestel?
Staat ontvangst ingesteld voor alle netwerken (2g, 3g, 4g)?
Als er geen mobiele ontvangst is hoef je nog niet over data na te denken…
Galaxy Note II N7100 - DN 4 Root
Galaxy Note 10.1 N8010 - 4.4.2 Root
Galaxy Note 4 N910F - 6.0.1 Stock (back-up)
Galaxy Note 8 N950U1- 9.0.0
Galaxy Note 10+ N975F/DS - 10 (Main phone)
Huawei Watch - stock AW 2.0
Gear S2 Classic - stock
Galaxy Watch - stock
Bedankt voor de reacties! Ik heb de internet instellingen opnieuw ingevoerd en telefoon opnieuw opgestart maar dit heeft helaas geen effect, en ik heb mobiele data en roaming aanstaan. En het is een telefoon die ik in Nederland gekocht heb 2 jaar geleden, maar vanaf het moment dat ik in het buitenland was kon ik me op geen een buitenlands netwerk aanmelden (ik heb daar toen geen aandacht aan besteed want ik deed alles met wifi) en nu dus ook niet meer op m'n Nederlandse netwerk.. ?
Na 6 maanden in het buitenland te zijn geweest lukt het me in Nederland niet meer om te connecten met het netwerk van ben.nl. ik heb mijn telefoon al terug gezet naar fabrieksinstellingen en heb ook mijn simkaart al getest in een ander toestel, waarin deze het gewoon doet. Ik denk dus dat het aan mijn toestel ligt. Als ik onder 'mobiele providers' ga zoeken naar een beschikbaar netwerk, krijg ik geen lijst met netwerken te zien. Waar kan dit aan liggen en hoe kan ik het oplossen? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!