Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

ossie26

ossie26

• Lid sinds 12 maart 2011
  • Berichten 25
  • Reputatie 0
  • 16 maart 2011
  • 21:50

de1v3c1o;118525
Alsjeblieft.

Ja ik weet het, vind het toestel al een stuk fijner dan de SGS(was ook wel goed, op behuizing na), echt nog nergens last van gehad.
Ja dat kan wel kloppen inderdaad, hoeveel uur speel je het per dag ongeveer?

haha soms uurtje of 2 per dag/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />) Batterij lijkt het beter te doen dan in het begin, maar nog niet zo goed als de joune.. :p

Bewerkt (16 maart 2011 21:50)
marinesjeng

marinesjeng

• Lid sinds 01 oktober 2009
  • Berichten 216
  • Reputatie 20
  • 17 maart 2011
  • 07:30

Vandaag is het eindelijk zo ver…Eerst paartjes school dan naar de t-mobile winkel sprinten om m op te halen!

Bewerkt (17 maart 2011 07:30)

HTC One M8 - S-OFF - Super CID - OS: converted to GPE 6.0 H10

smox02

smox02

• Lid sinds 09 maart 2011
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 11 april 2011
  • 00:49

4$$;116915
@ SMOX02: Waarom heb je de LG dan al in de verkoop?

ik ben toch een echt HTC man ;-)

Bewerkt (11 april 2011 00:49)
wgspoelstra

wgspoelstra

• Lid sinds 07 april 2011
  • Berichten 113
  • Reputatie 0
  • 11 april 2011
  • 12:09

Ik verwachtte van de LG Optimus 2X dat het zou aanvoelen als een hoogwaardig toestel, dat het qua interface/gebruik erg zou lijken op de Samsung Galaxy S, dat het erg snel zou zijn en dat ik er mee kon bellen.
Als vergelijkingsmateriaal gebruik ik de Samsung Galaxy S.

De telefoon voelde erg stevig aan. Geen krakende of loszittende onderdelen, goed gesloten batterijklep, ligt lekker in de hand en bovenal is hij gelukkig zwaarder dan de Samsung Galaxy S!
Qua interface/gebruik lijkt de telefoon als twee druppels water op de Samsung Galaxy S. Dit natuurlijk omdat beide telefoons op Android Froyo draaien, maar het was wel fijn om wat vertrouwds te zien in de telefoon!
De telefoon is tevens ook erg snel. Sneller dan mijn gelagfixte Samsung Galaxy S. En ik kan niet wachten om de EternityProject Kernel uit te proberen, deze maakt je telefoon nog sneller!
Maar helaas, ik kon er niet mee bellen. Geen geluid tijdens het bellen of gebeld worden. Dus nu ben ik mn telefoon voor nog 4-9 werkdagen kwijt aan de LG reparatie service. En zit ik toch nog wat langer vast aan de Samsung Galaxy S.

Maar al met al, de LG Optimus 2X maakt de verwachtingen (in elk geval de mijne) wel waar!

Bewerkt (11 april 2011 12:09)
smoking

smoking

• Lid sinds 19 januari 2011
  • Berichten 382
  • Reputatie 0
  • 11 april 2011
  • 12:47

wgspoelstra je hebt pm hier als nog de melding ook voor anderen. je kan vipservice aanvragen bij lg LG Optimus 2X Speed meld je hier aan.
je krijgt mail met hun telefoonummer bel op en zeg dat je aangemeld hebt voor vip service.
en ze komen bij jou thuis en je krijgt een nieuwedat is pas service. binnen 24uur ze komen ook naar je werk voor de omwisseling.

Bewerkt (11 april 2011 12:47)
Len

Len

• Lid sinds 08 december 2010
  • Berichten 238
  • Reputatie 0
  • 13 april 2011
  • 10:20

@wgspoelstra

Ik draai de Modaco Custom Rom (MCR) met de eternity kernel, en haal echt zieke benchmark tests. Nog even tweaken en ik breek de 4k muur

Bewerkt (13 april 2011 10:20)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.